Comanda Elefant (2)

Am reluat comenzile pe elefant si mi-am luat:

pianista-top-10_1_produs

cu 40% reducere, folosind codul carte0363. Ceea ce a dus la un minuscul pret de 10 lei.

Si am primit gratis (la orice comanda):

explozii-in-stockholm-editia-gsp_1_produs

toamna_1_produs

orasul-borcanelor-editia-gsp_1_produs

Am facut o afacere bunicica, pe Elfriede Jelinek oricum o voiam de mult timp, dupa ce am citit Amantele. Iar cele trei carti sunt bonus. Profitati de ocazie aici.

2 gânduri despre &8222;Comanda Elefant (2)&8221;

Lasă un răspuns

