Ceai Mango cu Menta

V-am promis un articol despre ceaiul cu mango si menta de la D’oro tea.

Descriere: Cand spunem „ceai turcesc” ne gandim automat la cel negru. O specialitate turceasca mai putin cunoscuta este acest ceai de fructe, continand bucatele de mar bogate in vitamina C, bucatele de Ananas, cuburi de Papaya, fructe goji, menta, lemongras, petale de trandafir si, nu in ultimul rand, mango.

DSCN1665

Ambalaj:
Asa cum ne-am obisnuit ceaiurile sunt ambalate elegant si prezinta toate informatiile necesare.

DSCN1666

Ingrediente: Se vad clar bucatile de ananas, papaya, mar si mango, trandafirii sunt absolut superbi.

DSCN1696

Parerea mea: Am incercat de-a lungul timpului mai multe tipuri de ceai de fructe, dar trebuie sa recunosc ca aceasta combinatie mango-menta este deosebita. Am baut acest ceai fara zahar, cred ca acesta i-ar strica gustul aromat. Mi-a placut mult acest ceai si nu ma pot hotari care din ceaiurile D’oro tea e cel mai bun. Fiecare are un miros si un gust special.

Ceaiul poate fi gasit aici, la pretul de 10,99 lei pentru 50 grame.

Urmatorul ceaiul: Rooibos Cocos si Migdale.

Care e ceaiul vostru preferat?

3 gânduri despre &8222;Ceai Mango cu Menta&8221;

Lasă un răspuns

