Gel de dus Argan

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

Am primit acum cateva saptamani acest gel de dus de la Gerocossen. L-am testat in perioada aceasta (din plin) si acum revin cu parerea mea despre el.

Descriere oficiala:

GEL DE DUS NUTRITIV
Gelul de dus nutritiv cu ulei de argan, bogat in acizi grasi omega-3, omega-6 si vitamina E, curata cu blandete si confera pielii catifelare in timpul dusului. Spuma sa onctuoasa respecta pH-ul pielii si ofera o placuta senzatie de prospetime.
Fara parabeni. Fara silicon.
Testat dermatologic.
Continut : 400 ml

Cum mi s-a parut:

Primul lucru pe care l-am observat la acest gel de dus a fost mirosul, are un miros foarte placut. Parfumul discret s-a mentinut aproximativ o zi.
Lasa pielea catifelata si hidradata, cu o senzatie de prosmetime. De asemenea, face suficienta spuma, stiu ca mai sunt unele geluri de dus care au problema asta.

Altfel spus, isi indeplineste obligatiile unui gel de dus si are un mare plus pentru parfum. Iti vine sa-l folosesti fara oprire.

Categoria in care se incadreaza: Foarte bun

Produsul poate fi gasit aici, la pretul de 15 lei.

5 gânduri despre &8222;Gel de dus Argan&8221;

Lasă un răspuns

