Cuvinte cu farmec

Acum ceva timp, scriam poezii. Din acelea de se uită lumea cruciș la ele pentru că n-au rimă și uneori nici sens palpabil. Făceam asta din plăcere, prindeam o doză de ploaie și inspirație, scriam câteva versuri, savuram un ceai și mă întorceam la realitate. Tot atunci a apărut oportunitatea de a participa la concursul „Iulia Hașdeu”. Mai cu încurajări, mai împinsă de la spate am fost convinsă de al meu băiet să le trimit. Uitate au fost. Până când am primit un telefon care mă anunțau că am câștigat Marele premiu și că sunt invitată să-l ridic la Castelul Iuliei Hașdeu unde va avea loc premierea.

1980570_283464858476793_734895084_n

Zis și făcut. După câteva ore bune am ajuns la locul cu fapta și am fost surprinsă să aflu că nu eram numai noi, cei premianți și juriul. Se adunaseră ceva oameni în acel castel pentru a ne vedea pe noi. Și-aici au început emoțiile pentru că am crezut că trebuie să ne ducem în fața lor, să spunem 2-3 cuvinte și să primim premiul. Emoțiile s-au dublat când organizatorul m-a întrebat dacă am poeziile la mine pentru că va trebui să le recit și s-au triplat când am aflat că se începe cu Marele premiu. Trebuia să transmit emoția care până atunci era captivă în hârtie și să o adaptez cadrului plin de farmec, atmosferei create de recitalul de pian și oamenilor.

Eram așa tensionată că nu-mi amintesc exact ce s-a întâmplat, am recitat, nu m-am bâlbâit ( de asta mi-era frică) și au fost aplauze la sfârșit. Câțiva m-au felicitat după, am făcut poze cu toți premianții și ne-am bucurat de o vizită în castel.

Aici avem premianți, organizatori și pe domnișoară de la pian.

10003062_283464771810135_132170565_n

Pentru astfel de situații vin la fix produsele antiperspirante Gerovital H3 prof.dr. Ana Aslan de la Farmec si-anume: deodorant antiperspirant Gerovital H3 Splendide, deodorant antiperspirant Gerovital H3 Natural, deodorant antiperspirant Gerovital H3 Sensitive si deodorant antiperspirant Gerovital H3 Fresh.

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2014.

Lasă un răspuns

