Eucerin Volume Filler

Ne-am obisnuit sa ne ingrijim tenul, parul, dar am neglijat un element mult mai vizibil si mai sensibil: pielea. Cel putin asta mi s-a intamplat mie si am descoperit destul de tarziu ca am pielea sensibila care necesita mult mai multa atentie. Mi s-a recomandat crema emolienta Exomega care imi refacea structura pielii si o proteja si astfel am invatat o lectie, e bine sa fim preventivi. Asta ne invata Eucerin cu noua gama Volume Filler, care se ocupa cu ingrijirea anti-riduri.

Gama este formata dintr-o crema de zi, o crema de noapte si o crema de ochi.

TrockeneHaut-neu

Aceasta gama are ca scop „volumul pielii”, astfel spus crema confera fermitate si reface conturul facial. In plus,are factor de protectie solara 15 si protectia UVA. Crema de zi nu contine coloranti sau parabeni si este specifica tenului uscat.

Nachtpflege-neu

Din cate stiu eu, crema de noapte este mai eficienta pentru ca surprinde pielea in momentul refacerii. Aceasta are aceleasi proprietati ca si crema de zi, fiind insa potrivita pentru toate tipurile de ten. Lista ingredientelor active o puteti gasi aici.

Augenpflege-neu

Crema de ochi are in vedere pielea mai sensibila din jurul ochilor, zona in care se formeaza mai usor riduri. Aceasta poate fi aplicata tuturor tipurilor de ten, are factor de protectie 15, nu contine coloranti, parabeni sau parfum, fiind aplicabila si pentru cei ce poarta lentile de contact. Mai mult, este testata oftalmologic pentru a certifica siguranta utilizarii.

Mai multe informatii pot fi gasite aici.

2 gânduri despre &8222;Eucerin Volume Filler&8221;

Lasă un răspuns

