Ne veselim si decoram!

Întotdeauna am spus că îmi doresc o casă nu spațioasă, ci intimă, o casă aranjată de mine până în cele mai mici detalii, fiecare cameră să îmi semene. Mi-am cam imaginat eu cum va fi, dar astăzi alături de Doctor Deco, o vom și contrui!

Ce îi vom spune doctorului pentru a-l ajuta să depisteze idealul unei decorațiuni interioare? Că îmi place să citesc, să stau în fololiu, în brațele lui cu o ceașca de ceai în mână, că prefer lumina difuză într-o cameră, că îmi place atmosferă boemă și că sunt o persoană mereu contra-timp. Suficiente informații pentru a face o alegere? Să vedem!

Doctor Deco: Pentru a ști mereu cât de aproape ești de deadline vom alege un ceas de perete, de lemn, cu un design original. Dacă tot ne aflăm la categoria decorațiuni pereți, recomandarea mea este tabloul La prunelle, are acea atmosferă boemă de care ne vorbeai și vom avea un cuier simpatic în care să-ți arunci paltonul când te grăbești.

Sună bina până acum, Doctor Deco e bine instruit!

faye6

La-Prunelle

800_600_____R-003643-A-210-D-PATERE-1-CROCHET-AMORE_8456

Doctor Deco: Acum vom crea o atmosferă potrivită pentru un cititor. O lampă care te va ajută să citești seara ( și noaptea dacă lectura e prea captivantă), ea va fi așezată pe noptieră și va răspândi o lumină ” caldă” în jur, perne cu elefanți pe care te vei putea spijini, acestea vor da un aer jucăuș camerei și vom adăuga cu siguranță un ceainic în care să-ți prepari băutură preferata. Mai avem nevoie de o decorațiune de lemn pe care să poți să-ți notezi ceva urgent, cu o formă care se potrivește camerei.

Se apropie din ce în ce mai mult de ideal. De ce ai mai putea avea nevoie?

30

Ceainic-cat-roof-165x175

Untitled-18-165x175

Untitled-161-165x175

Doctor Deco: Ai menționat că nu vei fi singură, deci vom avea nevoie de decorațiuni pentru voi doi. M-am gândit la un suport elegant de vinuri si la doua modele de lumânări, acestea vor duce camera in categoria „intim” pe care ti-o doreai.

24-165x175

198d-165x175

Suport-vin-4-sticle-165x175

Doctor Deco: Pentru că probabil îți place să călătorești, vom adăuga o statuetă africană ce va va aminti de locurile unde ați călătorit împreună. Ultimul adaos ar fi ghivecele cu flori, acestea vor parfuma camera, o vor înveseli. Sper să îți placă ce am ales pentru tine și să te bucuri de fiecare moment acasă.

Ei bine, o astfel de casă îmi doresc, o acasă în care să mă cuibăresc în fiecare zi. O bucurie simplă.

Statueta-Africana-Femeie

vaza-alba-ceramica

Doctor Deco ne informeaza ca exista un magazin fizic pe Str. Blanari nr. 12, Bucuresti.

Articolul este scris pentru Spring SuperBlog 2014.

Un gând despre &8222;Ne veselim si decoram!&8221;

Lasă un răspuns

