Nimicuri

Am inceput practica la Ministerul de Finante, mai exact la departamentul de armonizare a auditului intern public. Ceea ce inseamna carti, fise, legi, rapoarte si eu mai mereu pe fuga. Imi place.

Daca ar fi sa ma intrebe cineva cum ma vad peste cativa ani as raspunde ca ma vad imbracata office, stangace, cu o cafea in mana stanga si dosare/hartii in mana dreapta, oprindu-ma pe o banca pentru a manca (singura masa, de altfel) un convrig cu masline de la Luca. Mereu fara timp. Sarutandu-te din mers. Oprindu-ma din agitatia asta doar cand sunt in bratele tale.

Vorbesc cu persoana a II-a pentru ca ai spus ca ma citesti. Initial nu te-am crezut.

Spring SuperBlog este pe sfarsite si primele 3 rezultate sunt, sa zicem, multumitoare: 100,89,95.

Cu facultatea e bine, sper sa ajung la cateva conferinte viitoare cu BCR, BRD, Raiffeisen si la un studiu de caz despre risc.

Sper sa ajung si la teatru, peste 2 saptamani. La „Plateste cu poezie”, am reusit sa ajung intre facultate si practica.

Cred ca o sa fac o rubrica permanenta Nimicuri, ce se scriu eu aici nu se incadreaza in categoria Recenzii, In my mailbox sau ce mai am eu pe blog. Ca sa stiti ce sa evitati.

Lasă un răspuns

