Redescoperirea farmecului vietii

Iarna trecuta un mic monstrulet s-a instalat in spatiul meu, rutina. Si-a adus toate bagajele si nu mai voia sa plece, probabil ca ii placea caldura dinauntru ( mai tineti minte cele cateva zile de ger, cu multa zapada, cu oameni inchisi in case? ) sau poate ca ii eram simpatica. Toate zilele erau la fel, faceam aceleasi lucruri si parca nimic nu ma multumea. Drum spre facultate, drum acasa, treburi gospodaresti (pe cat posibil). Somn. Apoi repetam ritualul.

Mi-am gasit astfel cel mai bun pretext sa scap de starea asta mohorata: primavara.

cool_hd_spring_wallpapers

Sursa

Asa-i ca e frumoasa? Un pretext minunat sa incepi sa te simti bine si sa te bucuri de lucrurile mici.

Ce-am facut? Cum am redescoperit farmecul?

Carti

Am facut eu in fel si chip sa fac rost de un pachet de timp bine legat cu o funda si l-am investit in lectura.

books-wallpaper-books-to-read-28990406-1024-768

Sursa

Ceai

Medicii recomanda o cana de fericire la zi, servit cald, cu miere si lapte. Asa aveam momentele mele linistite, in afara agitatiei si a termenelor limita, doar eu si gandurile mele.

DSCN1675

IMAG1096

Oameni dragi

Am observat ca de multe ori avem in jurul nostru oameni nepotriviti, alaturi de care nu ne simtim bine, dar pe care ii pastram din inertie. Ei bine, preferabil e sa incalcam legile fizicii si sa ii revedem pe aceea care ne-au fost alaturi mereu, care s-au preocupat sa ne fie bine, care ne ascund ciocolate prin camera doar ca sa ne vada zambind. Sau torturi, depinde de dispozitie.

DSCN0951

Ciocolata

Sau alte delicii care sa iti asigure o zi frumoasa.

images

Sursa

Plimbari

Am luat la puricat internetul si am cautat tot felul de locuri speciale din Bucuresti, locuri de vizitat si indragit, alei de facut la pas, copaci frumosi, batrani si buni de imbratisat, cladiri vechi cu o istorie necunoscuta. Fiecare cu o poveste, fiecare draga mie.

c18

Sursa

Arome

Ei, aici intra mai multe lucrusoare: aroma cafelei impartita cu el dimineata, aroma florilor din parc, aroma samponului pentru regenerarea parului (nu asta inseamna primavara? Regenerare?), aroma orasului dupa ploaie. Inspiri si zambesti.

image

Sursa

Tabloul e pictat de Afremov, un pictor de care imi place mult, n-ar strica sa ii cautati picturile.

Daca adunam toate aceste elemente, oare nu obtinem o bucata serioasa de buna dispozitie? Oare nu descoperim un farmec pe care l-am ignorat pana acum? Lista e nesfarsita (puteti sa o continuati si voi), atentia cade mereu asupra unor stari scurte, a lucrurilor mici care aduc insa fericire cat cuprinde.

Sa ne veselim, primavara e abia la inceput.

Acest articol este scris pentru Spring SuperBlog 2014 (care e pe sfarsite, din pacate) si-anume pentru proba 15 care ne incanta cu un kit de tratament pentru regenerarea parului de la Gerovital Plant Tratament.

Lasă un răspuns

