Colete

Ma gandeam ca nu ar fi rau sa va povestesc despre coletele pe care le primesc.

Azi am primit coletul mult asteptat de la Carturesti, care contine un ceai rooibos cu ghimbir, portocale, piper roz si piper negru, o cutie de ceai absolut minunata la care am visat in ultima luna si un semn de carte (primit cadou pentru ca ei implinesc 5 ani). Cam asa arata continutul:

DSCN1945

DSCN1946

DSCN1949

DSCN1950

DSCN1951

Acasa ma asteptau de ceva timp doua seturi: unul de la Eucerin si unul de la Vichy.
Setul de la Eucerin a venit intr-o gentuta frumoasa si este acelasi cu cel pe care il veti primi trei dintre voi, dintre cei care ma cititi. Veti putea castiga trei seturi intr-un concurs pe care il voi lansa ulterior.
Setul de la Vichy e primit cadou de la ei si contine o crema (cred) si cateva mostre.

DSCN1952

DSCN1955

DSCN1957

As dori sa-mi spuneti daca doriti sa fac in continuare postari de tip Colete si daca doriti sa scriu despre ceaiurile pe care le-am incercat in ultimul timp.

2 gânduri despre &8222;Colete&8221;

  1. Cred că este frumos să postați exact ceea ce vă place și ceea ce vă caracterizează într-adevăr,indiferent de opinia cititorului.Personal,îmi plac postările legate de ceaiuri.Mă inspiră și mă ajută să aleg mai ușor atunci când merg la cumpărături.

    • Din pacate, pana acum am scris doar despre patru ceaiuri. Din fericire, am noua ceaiuri pe care le-am incercat recent si despre care nu am vorbit. Cat despre ceea ce imi place, ma regasesc cel mai mult in postarile despre carti si ceaiuri.

Lasă un răspuns

