Cumperi online?

Am nevoie de carti. E o placere veche la care nu cred ca voi renunta vreodata. Stiti replicile de genul „citesc pentru a-mi imbogati vocabularul”, ” citesc ca sa adorm”, „citesc ca n-am ce face, inca nu a aparut episodul din GoT” ” citesc sa vad care e finalul”? Eu citesc pentru ca-mi place, pentru ca nu ma simt bine daca nu citesc o perioada mai mare de timp. Pur si simplu simt nevoia sa citesc pagina dupa pagina si sa ma bucur de tot ce se intampla pe-acolo. Daca ar fi sa le adunam, lectura e o nevoie si o placere.

Lectura in sine trebuie sustinuta de carti. Despre asta vreau sa va vorbesc. Mai exact despre cumparaturi online de carti si despre un elefantel pe care l-am cunoscut acum ceva timp.

Prima mea comanda a continut volumele care imi lipseau din In cautarea timpului pierdut. Ma gandisem cu cateva zile in urma ca mi-era dor de stilul lui Proust, de abilitatea lui de a descrie lucruri mici, trecute usor cu vederea de catre ceilalti si ca eu ma oprisem la volumul 4 , parca as fi continuat lectura si astfel sa gasesc timpul pierdut. La fix am intalnit elefantul si s-a nimerit sa fie reduceri la cartile lui Proust.

1608871_711787645520810_1130366897_n

1057002_711787638854144_272088437_n

1081040_711787635520811_1756751226_n

Cam asa a aratat comanda. Pentru ca mi-a placut de ei, am continuat sa fiu cu ochii pe reduceri, promotii, oferte. In fiecare zi poti gasi ceva: eu am mai plasat cateva comenzi in care am folosit transportul gratuit sau vouchere de reducere ( cele mai folosite sunt de 40%) sau carti cadou (am primit doua pahare de sampanie cadou la alta comanda). Cele mai frumoase oferte mi se par cele in care cumperi de 200 de lei si platesti 100, reusesti sa cumperi cam 10-15 carti din suma asta. Provizii suficiente pentru 2 luni. Azi, de exemplu, au reducere 35% la carti si paharele de sampanie de mai sus cadou la o comanda de peste 99 de lei.

566_iiiixiv-gen-iiv-iiv-cadou-ii-pahare-ixviiiixiiiviiiii

Tinand cont de faptul ca pana acum n-am avut probleme cu transportul/ impachetarea, chiar nu vad ce ne-ar impiedica pe noi, cititorii, sa plasam comenzi online si sa petrecem cat mai mult timp offline citind. Ofertele sunt bune si la indemana, deci poftiti aici si cautati.

7 gânduri despre &8222;Cumperi online?&8221;

Lasă un răspuns

