Litera- 25

Astazi va voi vorbi de o editura care mie imi place mult si cu care am colaborat frumos pe parcursul timpului. Editura Litera. Cu ce ocazie? Implineste 25 de ani de la infiintare. Cu ocazia asta, ii urez La multi ani si un parcurs cat mai frumos in perioada urmatoare.

layout-header-logo

Editura are carti din toate domeniile (istorie, cultura generala, business, calatorii, arta), insa eu am fost mai mereu preocupata de partea de Fictiune. Fictiunea se imparte in colectiile:

Premium. Am postat foarte multe recenzii din aceasta categorie, am intalnit multe carti dragi, foarte bine scrise. Inca mai am cateva carti necitite din aceasta colectie.

Thriller. De partea asta nu m-am atins, nu prea e genul meu. Daca va place, gasiti voi ce va trebuie acolo.

Lady. Iar, nu e genul meu.

Colectia Nobel e preferata mea, nu am intalnit aici nicio carte care sa nu-mi placa, toate sunt extrem de bine scrise, sunt definitia exacta pentru cum ar trebui sa fie o carte. De aici, mai am de citit vreo 4 volume si gata.

Cartea de buzunar. Aici intra cateva carti de autori clasici, urmeaza sa ii citesc cat de curand.

Biblioteca pentru toti. O colectie cunoscuta a literaturii romanesti. Am parcurs cam jumatate din titluri si nu ma opresc aici.

Debut literar. E o colectie mai mica, recunosc ca nu am citit nimic de aici.

Orice gen de cititor ai fi, la Litera sigur gasesti ceva care sa iti placa. Eu am gasit, am citit foarte multe carti de la ei si inca mai vreau cate ceva. Cine stie, poate in curand ajung la 250 de carti citite de la ei.

Sa le uram inca o data La multi ani si nu uitati de concursul dedicat limbii romane care are ca premiu 15000 de lei.

Lasă un răspuns

