Ceai Orange& Ginger

DSCN1945

Va povesteam in postarile trecute despre coletul primit de la Carturesti care continea, printre altele, acest pachet de ceai. Si pentru ca banuiesc ca va plac articolele de acest gen, am decis sa scriu despre el.

Continut: rooibos, ghimbir, fulgi de portocala, piper roz, piper negru, flori de portocal

Mie imi plac mult ceaiurile rooibos si am avut ocazia sa gust cateva pana acum (simplu, cocos si migdale, ciocolata si portocale, capsune etc ). De asemenea, a inceput sa-mi placa gustul de portocale in ceai. Asa ca atunci cand am hotarat ce sa adaug in cos, m-am orientat spre acest rooibos cu portocale. Ce are in plus? Ghimbir, am baut o singura data ceai cu ghimbir si era un pic cam amarui. Piper roz si negru, aceste doua ingrediente m-au convins sa il cumpar, am baut la Ceai la Cotroceni ceva asemenator si mi-a placut gustul intepator, picant. Cam asa e si ceaiul nostru. Desi are un miros dulceag, e un ceai picant, mai ales daca nu pui deloc zahar asa cum am facut eu. Daca il indulcesti, gustul de piper dispare in cea mai mare masura si se simte mult mai puternic portocala. E foarte bun daca adaugi putin lapte si o lingurita de miere. E modul meu preferat de preparare a rooibosului. In concluzie, un gust original, interesant, un ceai pe care l-as recumpara.

Ceaiul se gaseste la Carturesti si costa aproximativ 10 lei/ 50 grame.

Lasă un răspuns

