Sampon regenerant – Gerovital Plant Tratament

DSCN1958

Descriere oficiala
: Principiile active ale acestui şampon acţionează asupra componentelor de bază ale structuriii firului de păr, de la rădăcină până la vârf, ceea ce-l face potrivit atât pentru femei, cât şi pentru bărbaţi.

Ingrediente:

DSCN1959

Parerea mea:

Am inceput sa folosesc acest sampon acum o luna, cred ca a trecut suficient timp incat sa va pot povesti despre el. Samponul contine keratina si cinci extracte naturale (brusture, coada calului, mesteacan, rozmarin si salvie) care au ca scop regenerarea parului. Eu l-am folosit in ideea ca o sa-mi repare ce a stricat vopsitul si chiar asa a facut, dupa aceasta perioada firul de par e mai puternic, pare mai sanatos, e stralucitor. In timpul spalarii, parul se incurca destul de usor (am inteles ca e din cauza keratinei care incepe sa actioneze asupra firului de par),dupa aceea nu mai sunt probleme, e fin si usor de pieptanat. De asemenea, la primele spalari tinde sa cada destul de mult, eu am folosit samponul in paralel cu serul anticadere de la Gerovital Plant. Plusurile samponului sunt rezultatele lui asupra firului de par si mirosul ( care mie imi aduce aminte de plaja si valuri, nu stiu de ce).

Produsul poate fi gasit aici, la pretul de 9,83 lei.

Lasă un răspuns

