Pasi de cafea

Cand ploua, e bine sa stai inauntru si sa privesti. Sa-ti ridici sufletul din asternuturile calde si sa admiri picaturile reci, ce se lipesc de pamant, de frunze, de cladiri neprietenoase. Sa-mi mangai umarul, sa-l saruti si sa te asezi langa geam. Copaci vizitati de vant, unul nu foarte violent, cerul intunecat, ritmicitatea ploii ca o muzica a norilor. Imaginea ploii nu poate fi uitata, iti zic, intelegi ca mi-as petrece minute intregi langa fereastra, uitandu-ma la dezlantuirea naturii si gandindu-ma la cu totul altceva.

index

Sursa

Imi prepari cafeaua si mi-o aduci. E mai frumos asa, sa simti aburii de cafea si mirosul proaspat de ploaie. La fel cum eu te-am facut sa descoperi ploaia, asa m-ai facut tu sa descopar gustul unei cafele bine facute, in care imi torni mereu putin lapte si doua lingurite de zahar. Din obisnuinta. Gust, inchid ochii, ii deschid si vad iar ploaia. Pic, pic, cana asta ma face sa zambesc. Sclipiri in ochi, fericire culeasa din orice lucru simplu. In momentul in care ploaia se opreste, ceasca de cafea e goala. Acum putem sa ne ghicim trecutul.

HD8525_09-IMS-ro_RO

NEU-SaecoLogo-HellerHintergrundmitFlagge

6 gânduri despre &8222;Pasi de cafea&8221;

Lasă un răspuns

