Vrei o rochie? Incearca Karla. ro

Am trecut printr-o perioada in care blugii si tricourile imi ocupau 95% din dulap, in care respingeam ideea de rochie. Cel mai probabil a fost vina modelelor pe care le intalnisem, rochii incarcate, sclipitoare ori foarte scurte. Cu chiu, cu vai am mai gasit cateva rochii simple, usoare pentru plimbari in parc primavara si o rochie neagra, clasica, de seara, mi-am facut o minicolectie si astfel a inceput pasiunea pentru rochii. M-am straduit sa gasesc cat mai multe pe placul meu, numai ca cele mai multe nu aveau croiala clasica, simpla, iar cele care erau asa aveau un pret pe masura. N-am inteles niciodata de ce hainele simple sunt asa greu de gasit, eu cred ca ar fi multi clienti doritori.

ALESIA_ALBASTRU_1-570x855

Descoperirea care mi-a rezolvat problema a fost magazinul online Karla.ro, unde nu numai ca am gasit o rochie simpla dupa cum imi doream, toate sunt asa! Sunt zeci de rochii frumoase, delicate, vaporoase, langa care poti adauga accesorii finute et voila, poti iesi din casa. Am stat minute intregi, mutandu-ma de la o rochie la alta pana cand sa-mi aleg una preferata. Totusi, aleasa s-a remarcat si este chiar:

ESTELLA_DANTELA_NEGRU_ALB2-570x855

Am ales-o pentru croiala eleganta, pentru detaliile din zona decolteului si pentru aplicatiile din dantela. Este o rochie office exact asa cum mi-am imaginat-o, o rochie care iti da incredere in tine imediat ce o imbraci. Numai buna pentru viitorul interviu pe care il voi avea. Nu mai spun ca intotdeauna mi-au placut rochiile negre, elegante!

Candidate la fel de puternice aflate pe lista dointelor mele au fost:

1_1-270x405

28_11-570x855

Intr-o rochie te poti juca mult. Iar acestea doua fac jocul mai interesant, sunt delicate, au o combinatie de culori atragatoare . Sunt genul de rochii in care te-ai invarti in ploaie.

Daca recapitulam, avem rochii Karla.ro:

* elegante, simple, cu o croiala de calitate
* pret scazut, chiar daca fac parte din colectiile noi
* cu usurinta in accesorizare
* transport gratuit daca comanzi peste 200 de lei (adica trei rochii, singura greutate va fi sa alegi care)
*in culori frumoase: rosu trandafiriu, albastru metalic, negru clasic, roz pal

Acum nu va mai ramane decat sa aruncati un ochi pe site, sa alegeti ce va incanta, sa verificati marimile si sa va bucurati de rochia perfecta.

4 gânduri despre &8222;Vrei o rochie? Incearca Karla. ro&8221;

Lasă un răspuns

