Aroma unei cesti de cafea bine facuta

Avand in vedere ca primavara mi-a trezit simturile, o cafea buna a devenit necesara. Cautam zilele trecute un Espresso si am gasit colectia noua de la Saeco, facuta din dragoste pentru cafea.

Am gasit cateva modele interesante si m-am documentat putin despre ei, despre avantajele detinerii unui astfel de aparat.

HD8525_09-IMS-ro_RO

gran_barista_silver_large

NEU-SaecoLogo-HellerHintergrundmitFlagge

Mi-a placut ca au pus printre avantaje faptul ca sunt italieni si au cafeaua in sange. Intr-adevar cea mai buna cafea bauta de mine a fost in Italia. La fel ce cea mai buna portie de paste, cea mai buna pizza si cea mai buna inghetata ( care suna si foarte bine in italiana: gelato).

Cu aceste aparate, poti modifica structura cafelei, poti ajusta statul cremos (dupa preferinta). De asemenea, se regleaza automat procesul de rasnire in functie de tipul de boabe de cafea. Stiu ce aroma delicioasa raspandeste aparatul meu Saeco cand prepara cafeaua! Ceea ce nu am acasa este compartimentul pentru lapte, prin care poti prepara mai multe specialitati. Oricum ar fi, acest aparat duce preparea cafelei la nivelul de arta si iti ofera energie si bunadispozitie printr-o ceasca de cafea.

Mi-am ales si un preferat: GranBaristo Espresor automat, care poate prepara 16 specialitati de cafea. Are 6 profiluri de utilizator prin care retine preferintele personale ale bauturului de cafea. Cei de la Saeco sunt, de altfel, foarte inventivi in ceea ce priveste personalizarea espressoului.

HD8966_01-MI1-global-001

12 gânduri despre &8222;Aroma unei cesti de cafea bine facuta&8221;

  1. Eu sunt o mare fana a cafelei, nicio dimineata nu trece fara o cana generoasa in fata. Doua lingurite de zahar si putin lapte special pentru cafea si gata!

Lasă un răspuns

