Postare 500

Am ajuns la postarea cu numarul 500.

Nu e mult, nu e putin, dar am scris cu drag de fiecare data.

Cu ocazia asta, va multumesc tuturor celor care ma cititi, chiar daca va faceti sau nu simtita prezenta pe blog. Stiti deja ca partea cea mai „a mea” din blog este recenzia de carte. Am mai diversificat subiectele in ultimul timp, dar lectura va ramane intotdeauna punctul cheie al acestui blog.

Pregatesc un concurs pentru voi, fiti cu ochii pe blog in urmatoarele doua zile. Nu va fi un concurs de tip random, voi alege eu trei castigatori dupa cele mai frumoase/interesante comentarii.

Inca o data, multumesc!

Lorellei

Lasă un răspuns

