The one and only

De curand, Oriflame a lansat un nou brand de machiaj, The One, care contine trei mari categorii:

Capture

Prima categorie este Frumusete de zi cu zi.

Aceasta contine produse de baza, ce pot fi folosite zilnic. Au ca scop realizarea un machiaj rapid, simplu si natural.

A doua cateforia este Mega Impact.

Ea contine in special produse de machiaj pentru seara, cu un impact puternic, in culorii vii si frumoase. Aceasta categorie m-a atras cel mai mult, rujurile si glossurile au nuante interesante, increzatoare. Rosul pare sa fie vedeta, dar asta era oarecum de asteptat avand in vedere ca Mega Impact se adreseaza evenimentelor speciale.

A treia categorie este Ultra rezistenta.

Din ea fac parte produsele care rezista de dimineata pana seara, care nu au nevoie de retusuri si corectari. Potrivite pentru persoanele mereu pe fuga, care trebuie sa ajunga dintr-o partea in alta, care nu au timp sa-si refaca machiajul si totusi trebuie sa arate impecabil. Este o categorie care mi-a atras atentia si vreau sa verific rezistenta fondurilor de ten, a rujurilor, a ojelor.

Sunt curioasa ce calitati are acest brand The One avand in vedere promovarea lui din ultimul timp si mi-as dori sa stiu carei categorii apartin cel mai mult: Frumusete de zi cu zi, Mega Impact sau Ultra rezistenta. Abia astept sa testez produsele si sa va impartesc parerile mele, se anunta un brand promitator: The One!

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s