Conferinta de presa: Bach si Zoli TOTH ne vorbesc despre Bach in ShowBiz

Astazi ii avem alaturi pe doi iubitori de muzica:

Johann Sebastian Bach

Johann_Sebastian_Bach

si pe Zoli TÓTH

download

Ei ne vor răspunde la câteva întrebări în cadrul conferinței de presă și ne vor vorbi despre proiectul lor ” Bach în Showbiz”.

Să începem cu muzica. De ce acest domeniu?

Bach: Am crescut într-o familie de muzicieni, tatăl meu a fost muzician de curte și organist al bisericii locale, fratele meu era de asemenea organist. Inevitabil, m-am îndreptat tot spre acest domeniu și am reușit să-mi exprim stările prin muzică. E un sentiment sublim, o inălțare a simțurilor. O fericire la care am ajuns atât de simplu, prin muzică.

Zoli: Cred că Bach a spus deja ce e mai important, prin muzică îți exprimi sinele și te faci înțeles. Transmiți starea ta de bine și celorlalți. Îmi doresc ca muzica mea să ajungă la voi, nu văd un alt domeniu în care aș putea să obțin atât de multă satisfacție.

Voi doi va înțelegeți foarte bine, după cum văd.

Zoli: De fapt, în facultate nu-mi plăcea deloc.

Bach: Acum spui asta? După ce am acceptat proiectul acesta?

Sper că n-am deschis un subiect delicat.

Bach: Deloc. Așa ne mai amuzăm noi, de fapt e un tip tare simpatic, te înțelegi de minune cu el. Și el mă stimează, numai că îi e mai greu să recunoască.

Zoli: Dacă tot suntem la această conferință de presă, mărturisesc că Bach e un geniu. Mi-a fost destul de dificil să jonglez cu muzica lui pentru a crea un nou concept.

Bach: În sfârșit această mărturisire! De cât timp o așteptam!

Să vorbim acum despre proiectul vostru: Bach în Showbiz. Ce presupune? De ce acest proiect?

Bach: Domnișoară, ușor cu întrebările. Să nu ne grăbim și să cugetăm bine la ceea ce spunem. Bach în Showbiz pentru că Bach e oriunde și în orice. Muzica ajunge la orice ureche care vrea să audă. Așa că a ajuns în Showbiz. Showbiz este o chestiune foarte modernă, la fel cum sunt și eu, după cum vă așteptați deja.

Zoli: Mie îmi place mult noutatea. Vreau să aduc inovația în muzică, să prezint un concept cu totul nou și acum, îmi doresc să mă întorc la clasic. Așa că l-am îmbinat cu modernul, am adăugat percuție la puterea n, proiecții 3 D, vioară, violoncel și bineînțeles, show. Așa am creat Bach în Showbiz, un spectacol care sper să vă readucă zâmbetul pe buze.

Bach: Eu, domnule, sunt un om foarte serios.

Cine mai face parte din acest proiect?

Zoli: Oameni foarte dragi mie, compozitorul Adrian Enescu care a lucrat aproape un an la un playlist pe temele lui Bach și trei tineri foarte talentați: Amalia Gâscă -€“ vioară, Flaminia Nastai – violoncel și Bogdan Pop a€- percuție. Les Ateliers Nomad m-au ajutat enorm, ei s-au ocupat de proiecții pentru a putea îmbina perfect imaginea cu sunetul. O să iasă un show fenomenal, trebuie să fiți acolo!

Bach: Concertele se vor desfășura în mai multe locații și-anume:

30 aprilie – Ploieşti – Filarmonica Paul Constantinescu, ora 19.00
4 mai – Craiova – Filarmonica Oltenia, ora 19.00
5 mai – Timişoara – Filarmonica Banatul, ora 19.00
9 mai – Oradea – Filarmonica de Stat, ora 19.00
10 mai – Satu Mare – Filarmonica Dinu Lipatti, ora 19.00
11 mai – Cluj-Napoca – Colegiul Academic, ora 19.00
16 mai – Piteşti – Casa de Cultură a Sindicatelor, ora 19.00
23 mai – Braşov – Sala Patria, ora 19.00
24 mai – Târgu Mureş – Palatul Culturii, ora 19.00
25 mai – Sibiu – Sala Thalia, ora 19.00
26 mai – Deva – Teatrul de Artă, ora 19.00
5 iunie – Bucureşti – Sala Radio, ora 19.00

Zoli: Gasiti mai multe informatii pe pagina: http://www.zolitoth.ro/2014/04/18/i-am-bach-in-showbiz/ . Bach inca nu s-a acomodat cu Internetul, din pacate.

Va mulțumesc pentru această conferință și îi așteptăm pe toți iubitorii de muzică la spectacolele menționate mai sus. Să le urăm succes celor doi și să-i aplaudăm pentru inovația adusă!

Lasă un răspuns

