Concurs Eucerin Volume Filler

Va aratam intr-o postare setul Volume Filler de la Eucerin si va prezentam caracteristicile celor trei produse. Dat fiind ca a trecut suficient timp va voi spune in acest articol cum mi s-au parut produsele si voi lansa un concurs in care trei dintre cititorii mei vor fi castigatori.

DSCN1955

De cand am primit setul, am folosit crema de zi si crema pentru ochi in fiecare dimineata, iar seara lasam crema de noapte sa actioneze.
Crema de zi confera fermitate pielii, redefineste conturul facial, nu are coloranti sau parabeni, ba mai mult are si factor de protectie solara 15. A fost eficienta, pielea a devenit mai ferma, tenul mai catifelat si luminos. Mi-a placut mirosul cremei, discret, placut si textura sa. Nu prea ma incanta cremele care aproape se topesc in mana, aici cremele Eucerin inregistreaza iar un plus.
Crema pentru ochi a devenit preferata mea, se aplica foarte usor, se absoarbe imediat in piele si rezultatele s-au vazut in cateva zile. Este potrivita si pentru cei care poarta lentile de contact si este sigura fiind testata oftalmologic.
Crema de noapte functioneaza similar cu cea de zi, este potrivita pentru toate tipurile de ten si actioneaza asupra pielii chiar in timpul regenerarii sale.
Tot setul a avut grija de tenul meu pe parcursul acestor saptamani si a dat rezultate. Il folosesc de cateva saptamani si n-am terminat nici macar un sfert din creme. In plus, cutiutele cremelor arata foarte bine, dupa cum puteti vedea in imagini.

V-am spus de ce imi doresc eu acest set de la Eucerin, acum e randul vostru.
Pentru a fi unul dintre castigatorii trebuie sa:
Fiti fani ai paginii Lorellei
Raspundeti printr-un comentariu pe blog la intrebarea: De ce iti doresti produsele din gama Eucerin Volume Filler?

Cele mai interesante raspunsuri vor fi premiate.
Concursul se desfasoara in perioada 6 mai- 19 mai 2014, iar rezultatele vor fi afisate pe blog si pe pagina de facebook Lorellei.

9 gânduri despre &8222;Concurs Eucerin Volume Filler&8221;

  1. Cine nu isi doreste sa aibe grija de tenul sau?
    De mica tot vedeam la mama in baie produse Eucerin, acum ca am crescut si am pus in aplicare sfaturi si trucuri de frumusete de la mama, sunt sigura ca Eucerin sr devenii crema mea preferata.
    Mai ales ca crema de zi are SPF 15, ceea ce mi se pare destul de ok!
    Sper sa castig si sa o fac pe mama mandra ca ascult de sfaturile ei.

    Te pup si o zi cat mai frumoasa!
    Nicoletta Claudia

    Numele cu care am dat like pe FB: Nicoletta Claudia

  2. imi doresc foarte mult sa incerc noua gama eucerin volume filler pentru ca … am avut o perioada destul de aglomerata si nu am putut sa ma inscriu din pacate la concursul pentru bloggeri.
    eu am folosit de-a lungul timpului foarte multe produse eucerin, cand am fost in state undeva prin 2007 eram „nebuna” dupa cremele lor… atunci eram studenta si in ro dadeam undeva cam 50 de lei pe o crema, iar in state aceeasi crema era … pam pam… 10-11 dolari. desigur ca am prins si o promotie si mi-am adus vreo 5 acasa. da. multe 🙂 aproape un an numai eucerin am folosit, inainte de asta numai eucerin, asa ca am lasat putina pauza pentru ca deja tenul meu se obisnuise cu produsele lor si nu mai raspundea.
    am mai folosit de la ei demachiante anul asta si acum folosesc deo roll si tratament impotriva transpiratiei , de care sunt super multumita!
    sper sa castig macar acum gama eucerin volume filler, deoarece sunt foarte curioasa si imi plac mult produsele lor!

  3. Elasticitate, fermitate, vitalitate…cele trei caracteristici ale unui ten stralucitor, plin de viata si sanatos!Cred ca orice femeie si-ar dori ca pielea ei sa fie fara de cusur, lipsita de riduri, linii fine si pete post-acneice, si din fericire aceste dorinte nu sunt departe de adevar!Asemeni lor, chipul meu sufera…Soarele arzator, praful, timpul dar si alti agenti externi, si-au lasat amprenta asupra pielii sensibile a tenului, si in timp au dus la crearea de pori dilatati, riduri de expresie adancite si volum pierdut.
    Nu demult mi s-a pus intrebarea urmatoare: De ce esti mereu trista? Pe moment nu am inteles scopul acesteia, afirmand cu seriozitate ca este doar o inchipuire, pentru ca sunt de felul meu o persoana plina de viata, optimista care nu se da in laturi de la nimic insa abia mai apoi am inteles ce a dorit sa spuna colega mea atunci cand mi s-a adresat in acest fel!Tenul meu pare mereu obosit astfel ca expresia fetei si privirea, imi sunt palide si terne, ca si cand as fi continuu supusa unui stres sau unui chin fizic.
    Am incercat numeroase variante ale produselor cosmetice destinate prevenirii aparitiei ridurilor dar si a diminuarii acestora, insa nimic nu a dat rezultate astfel ca imi doresc sa incerc ceva nou, revolutionar, ceva care sa ofere nu doar posibilitatea de a sterge urmele timpurii ale imbatranirii pielii, ci si o hidratare optima si elasticita tenului pentru un aspect mult mai placut si mai frumos.Imi doresc sa incerc Eucerin Volume Filler!
    Eucerin este numele “vrajitorului” care sterge de pe chipurile femeilor orice urma de imbatranire, readucand dintr-o singura aplicare, zambetul pierdut si luminozitate privirii!
    Aleg sa fiu fericita, sa fiu frumoasa si sa fiu intotdeauna naturala, asa ca aleg Eucerin!Vreau sa fac parte din “armata” frumuserii fara de sfarsit si fara varsta, sa fiu mereu tanara si sa impresionez cu o piele mai radianta!

    Like: Anamaria FIlimon
    Pupici!

  4. Buna! Incantata sa te cunosc! Multumim pentru sansa de a castiga aceste produse dermatocosmetice!
    Am dat like cu numele nadia alina candrea
    Eu nu am folosit pana acum nici un produs antirid, in adevaratul sens al cuvantului! Am avut o tentativa, era vorba despre un alt brand, dar pur si simplu nu mi s-a potrivit; m-am umplut a doua zi de cosuri, pielea capata un aspect gras, inestetic; poate nu am dozat corespunzator produsul…sau poate ca nu era pentru mine!
    Am renuntat…dar vreau sa reconsider problema, pentru ca e de actualitate; am implinit 34 de ani!!!!!!!!!!! Vreau si e momentul sa ma bucur de un „tratament” antirid, asa cum trebuie. Am un stil de viata agitat, mai pierd noptile cu micuta mea care se incapataneaza sa nu doarma! Am inceput serviciul, e agitatie, nebunie si lucrez intr-un laborator, cu tot felul de substante, acizi, baze, nu vreti sa stiti! Ideea e ca, DA, cred cu tarie ca Eucerin, prin produsele din gama Volume Filler, m-ar face sa ma simt mai bine!!!
    Vreau sa ii ofer tenului meu mai multa ingrijire; pana acum i-am oferit numai hidratare si factor de protectie, pentru ca am tenul sensibil, la stadiul de usoara cuperoza; consider ca este momentul pentru ingrijirea antirid, macar de acum inainte! Regret ca nu am folosit pana acum produse antiaging… m-as bucura sa incep aceasta experienta cu gama Volume Filler de la Eucerin.

  5. De cativa ani am probleme cu tenul, in sensul ca mi se usuca foarte tare, uneori se descuameaza de-a dreptul si este foarte sensibil (seamana cu posesoarea lui…).
    Pentru ca nu sunt genul de om care coonsidera aceasta problema un moft, am mers la medicul dermatolog. Diagnosticul pus a fost xeroza cutanata, adica pielea mea se usuca si nu se hidrateaza corespunzator, chiar daca beau suficiente lichide. In aceste conditii, folosirea unor produse cosmetice puternic hidratante este singura solutie!
    Cum medicul mi-a recomandat NUMAI folosirea dermatocosmeticelor, produsele Eucerin ar fi ideale pentru tenul meu sensibil, iar faptul ca acestea contin si factor de protectie solara, fiind totodata si anti-rid, este un avantaj de necontestat! Eucerin este un fel de crema 3 in 1 care aduce numai beneficii tenului, dar si starii de spirit, prin prisma faptului ca pielea ramane catifelata, bine hidratata, fiind totodata protejata de razele solare:)

    Am dat like paginii de Fb cu user Roxana Dumitrascuta.

  6. Vine ziua mea in curand… am mai imbatranit cu un an… toti anii mi se reflecta in chip. Desi tineretea se spune ca o pastrezi in suflet, eu vreau sa o pastrez pe fata. Chiar cred ca noua gama Volume Filler de la Eucerin ma poate ajuta sa imi indeplinesc dorinta. Simt ca merit sa arat si sa ma simt bine. Alerg intre facultate si serviciu 5 zile din 7. Vreau mai mult timp pentru mine, pentru rasfat. Gama Volume Filler poate fi pentru mine primul pas catre un rasfat zilnic binemeritat.

    Te pup :*

  7. Buna:)
    FB:Stefania Petcu
    Mi-ar placea sa am ocazia sa incerc produsele Eucerin, nu am folosit pana acum,doar am citit despre ele, sunt produse de o buna calitate si eficiente.
    Mi-ar placea ca ridurile sa imi fie estompate si sa am o piele mai fina,mai catifelata si mai ferma, cu siguranta o piele mai ingrijita si mai ingrijita va fi mai luminoasa:)Stiu ca eu cel putin ma simt mai bine si am mai multa incredere in mine cand tenul meu este mai ingrijit si mai luminos:)

  8. Buna,

    Ma inscriu cu drag la concurs pentru ca sunt extrem de curioasa in privinta noilor creme de la Eucerin, despre care am citit numai lucruri bune care m-au incantat si m-au facut sa imi doresc sa le am. In ultimul timp am inceput sa pun din ce in ce mai mult pret pe ingrijirea tenului, pentru ca din pacate ingrijirea necorespunzatoare din trecut si-a lasat amprente pe tenul meu. Amprente care trebuie tratate acum.
    Imi doresc o crema care sa patrunda cat mai adanc in pielea pentru a o ajuta sa isi recapete elasticitatea si stralucirea. Iar cremele Eucerin sunt compromitatoare in acest sens.
    Datorita ingredientelor pe care le-am studiat putin, pot spune ca imi place cum sunt formulate aceste creme si daca am ocazia sa le incerc sper sa ma ajute sa rezolv problemele tenului.
    Crema de ochi cred ca mi-ar fi de folos pentru ca din cauza oboselii au inceput sa apara primele riduri fine care sincer nu ma incanta deloc si e nevoie de produse bune pentru a rezolva aceasta problema.
    Din cauza oboselii, tenul meu si-a cam pierdut din stralucire si sper sa am sansa sa incerc cremele Eucerin Volume Filter pentru a completa rutina mea de ingrijire a tenului si pentru a-i conferi stralucire si elasticitate….dupa care tenul meu tanjeste momentan.
    Pupici :*

    Am dat like pe Facebook cu numele Dya Ladys Cosmetice 🙂

Lasă un răspuns

