Fix in seara asta

Fix în seara asta voi sta în brațele tale mai mult decât de obicei, te voi lăsa să-mi răsucești șuvițele de păr între degete și să-mi săruți umărul stâng. Umărul drept nu îți permite de când îmi șopteai cuvinte frumoase doar la urechea stângă.

Fix în seara asta vom ieși în parcuri, să vedem apusul de pe treptele reci. Să mi se facă frig și să mă cuibăresc în locul meu cald de lângă tine. Să fie liniște și să fim noi mai mult decât niciodată.

Fix în seara asta îți voi trimite scrisori cu vorbe albe, pe care doar tu poți să le înțelegi. Nebunia noastră, împreună. Scrisori care par goale, dar sunt mai pline decât sticla de vin pe care o împărțeam în alte seri.

Fix în seara asta voi face zeci de planuri pentru noi, voi scrie liste lungi și tu vei zâmbi la fiecare cuvânt citit.

Fix în seara asta îmi vei spune că îți sunt mai dragă decât orice.

Fix în seara asta nu vei pleca.

Dacă vă plac aceste stări, nu stați pe gânduri și poftiți la concertul de lansare a noului album Alina Manole de pe 2 și 3 iunie, ora 19:30 la teatrul Excelsior. Aveți o melodie superbă mai jos:

4 gânduri despre &8222;Fix in seara asta&8221;

Lasă un răspuns

