Are you The One?- Part I

Va ziceam in urma cu cateva postari ca urmeaza sa primesc un colet cu produsele Oriflame din gama recent lansata: The One. L-am primit si contine ce se afla in imaginea de mai jos ( mai putin ojele pentru ca n-am avut cum sa le includ in mesaj).

DSCN2236

In acest articol va voi vorbi despre trei produse ce fac parte din Frumusete zi de zi:

Fondul de ten- nuanta Natural Beige
Concealer-nuanta Nude Beige
Pudra- nuanta Medium

DSCN2217

DSCN2219

Desi am crezut initial ca nuanta va fi prea inchisa pentru mine, nu a fost asa. Pare inchis, dupa cum vedeti si in poze, dar cand il intinzi culoarea se mai estompeaza si dupa ce am folosit pudra chiar nu mai era nicio problema. Eu nu am probleme cu tenul, deci singurul punct care m-a interesat a fost uniformizarea. Aici fondul de ten s-a descurcat bine, gradul de acoperire a fost potrivit si rezultatul m-a multumit. Un plus pentru dispozitivul de aplicare astfel incat sa nu risti sa-ti curga produsul prin geanta si de asemenea, sa fii sigura ca nu primesti mai mult produs decat ai nevoie.

DSCN2222

DSCN2223

Pudra are un design elegant si vine alaturi de un burete pentru aplicare. Si-a facut treaba si m-a ajutat sa deschid fondul de ten. Per total, mi-a placut efectul ei.

DSCN2224

La fel de multumita am fost si de concealer, a dat un aspect proaspat tenului si a avut un grad de acoperire corespunzator.

Concluzia primelor testari: Cele trei produse The One sunt potrivite pentru uz zilnic, se aplica usor, rapid si fac tenul proaspat, uniform. Produsul preferat: fondul de ten intr-o nuanta mai deschisa.

Un gând despre &8222;Are you The One?- Part I&8221;

Lasă un răspuns

