Are you The One? -Part III

Am ajuns la ultimele produse din pachetul de la Oriflame. Cei din urma vor fi cei dintai, asadar sa nu neglijam fardurile si ojele din colectie.

DSCN2229

DSCN2238

Fardurile mi-au placut mult de tot, sunt pigmentate, se aplica usor si au rezistat suficient. Nuantele primite sunt: Beige Pearl, Olive Green si Golden Brown. Beige Pearl este destul de discret, se poate folosi pentru machiajul de zi, Olive Green si Golden Brown sunt ceva mai puternice si mai potrivite pentru machiajul de seara. Nuanta mea preferata, trebuie sa recunosc, este Olive Green, e un verde tare frumos si arata foarte bine pe pleoapa. Fardurile par a fi un fel de spuma mai mult decat crema, ceea ce le face mai usor de aplicat. E o gama care mi-a placut si as mai incerca din nuantele disponibile.

DSCN2212

DSCN2216

Ojele din colectia The One au un design atractiv, au o perie o idee mai deasa decat cele disponibile la alte oje si sunt foarte rezistente. In poza de mai sus, sunt unghiile mele in a cincea zi si oja inca nu a sarit. Nuantele folosite sunt Cappucino (una din nuantele mele preferate pe unghii) si Orchid.

Preferatele din acest articol: fardul Olive Green si oja Cappucino.

Acestea fiind spuse, incheiem testarea produselor The One si le uram cat mai multe lansari frumoase.

Voi ce parere aveti de aceste produse? Va plac?

Un gând despre &8222;Are you The One? -Part III&8221;

Lasă un răspuns

