Colete primite/ premii

Pe numarate, de cand m-am intors acasa ( 2 saptamani) am primit:

1 colet

DSCN2206

Este rochia castigata pe Blog Awards la campania Karla.ro. Nu am reusit eu sa-i surprind prea bine trasaturile, dar oricum voi reveni cu o postare special pentru ea.

2 colete

DSCN2236

DSCN2216

Un colet foarte bogat de la Oriflame, despre care v-am povestit aici, aici si aici. Produsele le-am obtinut dintr-o campanie Blogal Initiative.

3 colete

DSCN2204

Am primit spre testare peria Tangle Teezer, despre ea voi vorbi mai incolo.

4 colete

DSCN2210

Un colet cu foarte multe pagini de la Libris si doi autori incredibil de dragi. Numai buni pentru perioada aceasta in care am nevoie de cuvinte.

5 colete

DSCN2339

DSCN2342

Premiul de la Blogal Initiative pentru campania Cavalerul Reciclarii. Nu stiu cum sa-mi exprim sentimentele in raport cu acel suport de creioane din lemn, a ajuns printre lucrurile mele preferate din camera. Imi place prea mult pentru ca e frumos lucrat in lemn, are clepsidra cu nisip albastru (tic-tac) si are raftul acela de jos care se deschide. Am un obiect asemanator de la baiet, de data aceasta e o clepsidra intr-o carte si motivatia cadoului a fost: iti plac cartile si n-ai niciodata timp. Mai avem o cutie de carton cu sigiliu in care se afla un afis al campaniei si un mousepad care va ajunge la baiet.

6 colete

DSCN2346

DSCN2344

A venit in sfarsit premiul de la Carturesti, extrem de frumos ambalat, in tot felul de cutii si cutiute. Nu pot sa zic decat ca arata foarte bine, inca nu l-am folosit. Dar presupun ca in curand va fi plin cu ceai sau cafea.

Au fost doua saptamani pline si partea frumoasa e ca inca 4 colete se afla pe drum. Probabil ca cineva stie ca in curand vine ziua mea si imi ofera anticipat cadouri.

2 gânduri despre &8222;Colete primite/ premii&8221;

Lasă un răspuns

