Nu mi-e frica

tn1_sacui_-_nu_mi-e_frica_final

Printre invatat la modelare, am mai strecurat o lectura usoara : Nu mi-e frica, de Paula Sacui. Am primit-o de ziua mea si dat fiind ca are putine pagini (in comparatie cu alte carti in care sunt prinsa) si e usor de rasfoit, am inaintat-o pe lista de asteptare.

Stilul autoarei este foarte direct, deci daca aveti tendinte pudice n-ar fi bine sa o aveti in biblioteca. Cuvinte mai putin delicate se intalnesc la tot pasul, iar personajul principal, Lola, nu se abtine sa-si spuna gandurile asa cum sunt. Nu pot sa zic ca e scrisa foarte bine, dar nici prost, e un inceput de drum, se observa un oarecare talent de a scrie si cateva idei interesante. Nu pot nici sa povestesc ce se intampla in carte, sunt descrise starile personajului si contextul in care au aparut. Dar ca sa fie mai clar, va scriu pasajul meu preferat:

” Stateam in penultima banca de pe mijloc si parca vedeam cum o sa ma prinda anii 2000 asezata la casa mea, cu plozii mei si banii mei pusi la CEC. Nu aveam niciun dubiu ca nu o sa castig concursul de muraturi si zacusca. (…) EU n-as fi luat niciodata decizii serioase. El ar fi fost capu’ la familie si ar fi hotarat cand mergem la Eforie sau la Felix. Nu ne-am fi pus-o niciodata in post, ca e pacat, dar nici pe covorul persan, ca sa nu-i stricam modelul. L-as fi purtat ca pe un rege, numai cu ciorapi albi flausati. Sa priceapa si idioata de ma-sa ca sunt o curata si o gospodina. Iar pijamalele lui in dungi si papucii de casa mi-ar fi dat fiori si m-ar fi obligat sa stau mai des cu bigudiuri. ”

Daca v-a placut, cartea se gaseste aici.

2 gânduri despre &8222;Nu mi-e frica&8221;

Lasă un răspuns

