Feminitate, rochii office si Karla.ro

Dacă mai aruncați o privire pe acest blog, știți deja că studiez la Finanțe, Bănci ( de fapt, denumirea e o idee mai lungă) și că visez să pășesc în birourile unei bănci. Nu spre consiliere, ci mai degrabă spre analiză. Oricum ar fi, ținută obligatorie este office și știu din proprie experiență cât de mult contează o ținută impecabilă, dar feminină în același timp. Nu de puține ori în cele câteva ocazii când am fost în practică le-am admirat pe domnișoarele de acolo, care aveau rochii croite perfect, fuste elegante, cămăși albe, închise până la ultimul nasture, cu diverse aplicații și bineînțeles, pantofi cu toc. Nu aveai cum să nu îți întorci privirea și să nu observi calitatea ținutei.

Așadar, mult m-am bucurat când am găsit câteva modele de rochii office pe site-ul Karla.ro, de care v-am mai povestit într-o postare anterioară. Modelele alese de mine sunt în alb și negru, non-culorile specifice eleganței, o alegere ce nu poate da greș în business. Nu că acolo n-ar exista și pete de culori, dar eu prefer clasicul și cred că dă mai bine în domeniul bancar.

ALEXIA-270x405

Voi începe cu rochia Alexia, cu un voal subțire, elegant în partea de jos și cu o croială modernă în partea de sus. Rochia are un decolteu discret, semi-închis și aplicații negre în partea de sus pentru a evita monotonia. Este o rochie simplă, feminină, potrivită pentru o zi de muncă la bancă. Aș combina-o cu pantofi negri cu toc și cercei discreți.

ESTELLA_DANTELA_NEGRU_ALB2-270x405

Continuăm cu rochia Estella care se află deja în garderoba mea. Este ceva mai subțire decât mă așteptăm, e o rochie ușoară, delicată la atingere. În zona decolteului are un model foarte interesant care o face modernă și elegantă. Dantela albă din partea de jos atrage atenția și îi dă un aer feminin. Voi face o postare special pentru această rochie, cu mai multe detalii despre cum mi s-a părut, despre cum se așează pe corp dat fiind că am purtat-o de ziua mea.

07220930_large-270x405

Ultima rochie este prin definiție clasică, nu știu ce ai putea să îți dorești mai mult când îți cauți o rochie office. Are o croială simplă, e în totalitate neagră și se mulează ușor pe corp. Simplu, feminin, cu stil.

Ce părere aveți despre alegerile mele? Eu m-am bucurat să găsesc un magazin virtual care oferă rochii atât de accesibile (toate cele alese de mine sunt până în 100 RON ) și atât de elegante, potrivite pentru orice gust.

2 gânduri despre &8222;Feminitate, rochii office si Karla.ro&8221;

Lasă un răspuns

