Ce va urma

Conform sondajului, cartile castigatoare sunt:

Despre dragoste si alti demoni- Gabriel Garcia Marquez

la egalitate cu

Cea mai frummoasa carte din lume- E.E. Schmitt

De G.G. Marquez nu am citit decat Toamna patriarhului acum mult timp, prin liceu si imi amintesc ca nu m-am hotarat atunci daca imi place sau nu. Sper sa imi formez o parere odata cu alegerea voastra.

Schmitt imi place, pot spune asta dupa Pe cand eram o opera de arta si Oscar si Tanti Roz. Are o perspectiva originala de a privi lucrurile.

De mentionat ca mai am 3 carti de la editura Litera la care am cam depasit termenul (sesiunea asta,of), asa ca recenziile vor aparea in luna iulie. In aproximativ 10 zile sper sa le termin pe cele trei si sa trec la alegerile voastre.

Lasă un răspuns

