Love, lust& comp

Imi plac concertele. Rock. Mult.

Un concert inseamna sosirea cu cateva ore mai devreme, controlarea gentilor (da, este inevitabil, iar ultima oara mi-au rapit o ciocolata care era prea la vedere), multimea ce se aduna promitator, gasirea unui loc cat mai la umbra, doza de bere (apai, e rock, la Sonisphere se facusera turnuri de pahare, un monument al berii consumate in cateva ore) , asteptarea, trupele din deschidere, cresterea tensiunii, incalcarea de principii (precum nu stau pe jos, inca mai am putere, mm, am cam obosit, poate o sa ma asez putin, nea, nu ma mai ridic pana nu vine trupa cea mare iar soarele apune).

Apoi delir, miile de persoane din jurul tau iti transmit energia lor, simti muzica in sangele ce iti cotrobaie prin vene, corpul tau raspunde sunetelor de chitara, controlul iti scapa pe sub degete. Este o senzatie cu care vei ramane mult dupa terminarea concertului, gandurile tale se vor intoarce mereu la ce s-a intamplat acolo. La muzica care te-a facut sa te simti viu.

Pe 5 iulie, un nou concert ne va face sa ne simtim asa si-anume la Romexpo, Thirty Seconds to Mars vor lansa cel mai recent album Love, Lust, Faith+ Dreams plus cantece precum This is War, A beautiful lie sau Welcome to the Universe. Sper sa cante prima melodie pe care am auzit-o de la ei, The Kill. Are ceva care ma atrage in ea si sunt curioasa cum suna live.

Am mari asteptari de la acest turneu, cel precedent a doborat recordul fiind cel mai lung tur al unei formatii rock, cu 311 concerte in 60 de tari, majoritatea fiind sold out. Si-acum vine surpriza: prin intermediul blogului meu, puteti beneficia de o reducere pentru biletele achizitionate pentru concert:

1. Intră pe http://www.eventim.ro/ro/bilete/thirty-seconds-to-mars-p-bucuresti-romexpo-363095/event.html
2. Apasă pe butonul BILETE.
3. Introdu codul următor: BLG507RO (îl poţi folosi de câte ori vrei tu până pe data de 15 iunie)
4. Bucură-te de biletele cu preţ redus!

Oricat de mult m-as fi straduit eu sa va redau atmosfera unui concert mare, nu puteti sti cum e de fapt pana cand nu participati. Mai stati pe ganduri?

Lasă un răspuns

