Punct si virgula

Inca un examen si ies din aceasta sesiune care mi-a absorbit toata puterea. Ies cam obosita asa ca imi voi oferi drept rasplata muuuulte carti (imediat va spun despre ce e vorba), ceai, ciocolata (ultimele pe care le-am gustat au fost nemaipomenite, ciocolata alba cu smochine si migdale si ciocolata cu lapte, mango si caju, editia de vara de la Heidi) si (sper) o vacanta frumoasa cu baietul in care sa spargem iar sticlele de vin si sa ne amuzam facand balonase. O saptamana de pauza pe care mi-o doresc de ceva timp.

Sa revenim la carti, ca in fond despre asta e vorba pe blog. Am doua carti de la Libris pe drum „Despre dragoste si alti demoni” si „Cea mai frumoasa carte din lume”, suplimentar mi-am comandat Sinuciderea fecioarelor (editia frumoasa de la Polirom). Daca urmariti pagina blogului, atunci stiti ca am primit toata colectia Strada fictiunii de la All, dupa cate se pare in jur de 100 de carti. La care adunam o posibila comanda de pe Elefant, implinesc 4 ani in online si timp de patru zile au reduceri (17-20 iunie, daca nu ma insel). Imi doresc mult sa primesc in biblioteca mea Muntele vrajit si Cele o suta douazeci de zile ale Sodomei.

Am multe de povestit (inclusiv evenimente la care am participat), dar asta se va intampla dupa sesiune. Tot dupa sesiune, voi participa la diverse campanii pentru bloguri: Blogalinitiative, Blogawards si Orkestra, ultima abia inceputa.

Lasă un răspuns

