Decideti voi ce va urma II

Data trecuta v-am lasat sa alegeti doua carti care vor fi discutate pe blog ulterior. Pentru ca a mers bine, m-am decis sa va las sa alegeti si luna aceasta, cu doua mari modificari: perioada de alegere va fi mai mare ( inca nu stiu exact cat, dar pe undeva la 20 de zile sau cat imi ia mie sa citesc 5-6 carti)[ va voi anunta oricum cand se apropie termenul] si veti avea mai multe posibilitati de alegere intrucat cartile fac parte din wishlistul meu pentru anul 2014. Nu uitati sa dati like paginii sau sa va abonati pe blog pentru a nu rata recenziile aparute.

Ma opresc aici, desi mai am cateva titluri in cap. Deci, recenziile lunii iulie vor fi…

Lasă un răspuns

