Review Apidermin Lejer

1003393_761917690526005_3309595320379372656_n

Dupa cateva saptamani de testare, revin cu pareri legate de gama Apidermin Lejer care se adreseaza persoanelor cu ten normal sau mixt.

Laptele demachiant si lotiunea tonica vin intr-un ambalaj simpatic, cu un sistem de dozaj care mie mi-a placut foarte mult (se poate vedea in a doua poza). Datorita lui, nu pierzi nimic din produs si pe discheta ajunge fix cantitatea dorita.

Demachiantul este pe baza de laptisor de matca ce stimuleaza regenerarea pielii si vitamina A, vitamina E, unt de cacao care hranesc epiderma. Nu are parabeni, parafine sau coloranti. Dupa demachiere, lasa pielea curata, catifelata si hidratata, are un miros placut, discret care ma trimite mereu cu gandul la un stup de albine. In general imi plac cosmeticele care contin laptisor de matca sau miere, asa ca aceasta gama m-a cucerit.

DSCN3019

Lotiunea tonica contine pe langa laptisor de matca, extract din ceai verde care are o actiune astrigenta asupra pielii, micsorand porii. Nu mi-a uscat pielea, dupa folosire o simteam mai curata, mai proaspata. Am eu o fixatie si-anume ca tenul nu e in totalitate curat daca nu folosesti lotiune tonica.

DSCN3020

Ambele creme, de zi sau de noapte, au o textura lejera, ca o spuma ce intra in piele rapid (asa a fost la mine). Vin in ambalaje simple, dar practice si au un capac de protectie suplimentar. Mie mi-au placut amandoua, cea de noapte are insa o putere mai mare de hidratare si rezultatele se vad imediat dimineata. Crema de zi are factor de protectie 15, un plus pentru ea.

Toata gama a reprezentat un rasfat cu laptisor de matca pentru tenul meu si le-am folosit zilnic fara probleme. Daca sunteti curiosi sa le incercati le gasiti aici la preturi mai mult decat accesibile.

Lapte demachiant- 11,16 lei
Lotiune tonica- 11,16 lei
Crema de zi- 13 lei
Crema de noapte- 14 lei

DSCN3018

Lasă un răspuns

