Dansul bijuteriilor

În locul tavanului banal şi pereţilor reci, în faţa ochilor mi se dezvăluia un peisaj de vis: seninatătea cerului era reflectată pe suprafaţa lină a lacului, florile trimiteau buchete de parfum în aer, iar soarele avea sclipiri de diamant. Nu ştiam cum am ajuns în locul acesta minunat, dar nu voiam să plec.

– Rămâi măcar să ne vezi dansul!

Cine mi-a vorbit oare? În jur nu vedeam nicio ţipenie de om, nu auzisem paşi ce se apropiau. Poate mi s-a părut că aud această voce suavă, delicată ca o floare.

-Suntem aici, chiar în faţa ta. Noi trimitem toată lumina către tine, vrem să ne admiri, să ne placi, să intri în joc.

Mare mi-a fost mirarea când am înţeles că nu soarele strălucea atât de puternic, ci câteva bijuterii prinse într-un dans ameţitor. În acel moment am decis că trebuie să le cunosc şi să le privesc de aproape.

application-assets-catalog-large-rdw135w-verigheta-inel-dress-aur-alb-18-kt-latime-6-7mm-cu-diamante-in-setare-rub-over-diam-70a3

Un inel cu diamante Eternity îmi luă mâna şi mă duse mai aproape. Era atât de strălucitor, de elegant că nu imi puteam lua privirile de la el. Era lucrat cu aur alb, iar diamantele îl înconjurau protector. Era tipul de bijuterie pe care aş fi purtat-o la o gală sau poate la un bal. Acum îmi zâmbea galeş, toţi ceilalţi ştiau că e un cuceritor cu farmece nemaiîntâlnite. Dacă îl priveai cu luare aminte, observai cum diamentele se împleteau cu aurul alb într-un vals senzual, executat cu multă pricepere.

application-assets-catalog-large-PD193W

Un cocktail de diamante mă aştepta acum, un inel cu 60 de diamente tăiate rotund. Îmi doream în acel moment ca ochii mei să aibă suficientă putere încât să vadă în profunzime fiecare detaliu din această bijuterie, să admir măiestria actului de creaţie. Dreptele ce străbăteau diamantele atrăgeau şi mai mult atenţia asupra unui inel ce atingea perfecţiunea. Diamantele se înălţau spre mine ca nişte flori în căutare de apă, acum eram nerăbdătoare să le cunosc pe toate dansatoarele strălucirii.

application-assets-catalog-large-PDS043W

Albastrul cerului nici nu se putea compara cu nuanţa dezvăluită de bijuterie, o culoare în care te pierdeai şi te regăseai. Alternanţa diamantelor cu safirele dădea o notă de eleganţă inelului şi o imagine placută privirii, inducându-mi o stare de linişte, calm, împăcare. Nu se lăsau mai prejos nici inelele cu rubine pasionale înlănţuite într-o samba seducătoare, nici inelele cu smaralde de un verde asemănător frunzelor de stejar.

application-assets-catalog-large-PDM493W

application-assets-catalog-large-PDR241W

O pereche de ceicei discreţi se învârteau într-un dans al pasiunii în jurul urechilor mele, cerând permisiunea să-i port. Bijuteria parcă mă transformă, simţeam cum picioarele mele se îndepărtează de pământ, cum corpul devine din ce în ce mai uşor. Pluteam alături de aceste bijuterii minunate şi dansam până la epuizare.

application-assets-catalog-large-PD594W

Un superb inel cu diamant Solitaire îmi şopti că dansul se apropie de sfârşit, dar mă asigură că îi pot revedea oricând în magazinele Royal Diamante.

Aceste bijuterii care ne înfrumuseţează viaţa sunt fabricate în Anglia, diamantele sunt certificate, iar Royal Diamante oferă o garanţie de returnare a banilor de 30 de zile şi garanţie de 5 ani pentru fiecare produs.

Pentru ca doritorul să vadă cum arată inelul pe mână îi sunt oferite diverse clipuri precum:

Când dansul s-a oprit, tot ce ne dorim e să păstrăm una din aceste gingaşe bijuterii şi să o purtăm la ocaziile speciale pentru a ne clădi momente de neuitat.

Lasă un răspuns

