Ce am citit- Raport săptămânal

M-am gândit la o nouă serie de postări în care să fac lista lecturilor pentru săptămâna precedentă. E destul de posibil ca în unele săptămâni să nu reuşesc să termin nicio carte (în acest caz, voi spune câte pagini am parcurs), iar în altele să termin destul de multe cărţi. Vara aceasta vor fi mai multe postări din a doua categorie.

Pentru săptămâna aceasta raportez 8 cărţi citite:

Prima nu m-a făcut prea fericită:

DSCN3008

3 stele pe Goodreads.

Aceasta mi-a adus aminte de Bucureştiul din trecut:

DSCN2504

4 stele pe Goodreads.

Mi-a plăcut, dar cred ca Prea multă fericire şi Dragă viaţă sunt mai reuşite:

DSCN2500

4 stele pe Goodreads.

Cartea am primit-o de la Libris şi mi-a plăcut mult, în special anumite povestiri din ea.

DSCN2942

5 stele pe Goodreads.

Cartea care m-a făcut să îi mai dau o şansă lui Marquez. O gasiţi aici.

DSCN2940

5 stele pe Goodreads.

Aş fi vrut ceva mai mult de la acest roman, pe alocuri are un lirism exagerat:

DSCN2502

4 stele pe Goodreads.

Prima întâlnire cu Zafon şi mai vreau. Cartea face parte din comanda de pe Elefant.

DSCN3026

5 stele pe Goodreads.

Am terminat romanul în această dimineaţă şi nu mi s-a părut a fi la acelaşi nivel cu Sexus, de exemplu. Urmează o recenzie pe blog.

DSCN3029

4 stele pe Goodreads.

Sunt destul de mulţumită de această săptămână şi de progresul meu pe Goodreads. Vedeţi mai jos ce s-a întâmplat:

Goodreads

Iar astăzi:

Goodreads 2

Pe săptămâna viitoare!

Un gând despre &8222;Ce am citit- Raport săptămânal&8221;

Lasă un răspuns

