Bacalaureat 2014

Când am dat eu bacalaureatul, a picat Eminescu. Toţi elevii români au fost surprinşi, nu se aşteptau la o grozăvie de genul acesta. Nu se mai dăduse de ceva timp poezie aşa că ,bineînţeles, nu s-au atins de ea. Acum înţeleg că Eminescu a revenit, dar ei tot surprinşi au rămas.

Nu ştiu de unde vine această surpriză având în vedere că Eminescu a fost mereu în materie. Mă întreb ( cu răutate) ce s-ar întâmpla dacă ar da critici.

Apoi, discuţiile despre real versus uman. Cică la uman ar fi mai uşor. Drept să spun la uman întotdeauna e mai uşor şi în momentul în care aplici pentru real îţi asumi asta. Oficial am fost mate-info, neoficial făceam mate, info, chimie, fizică, română, franceză pe pâine. Pe scurt, totul intensiv. Aşa e la real şi te duci acolo doar dacă îţi place să fie aşa. Mie mi-a plăcut.

P.S. Eminescu nu are nicio vină, deci nu îl mai înjuraţi prin toate colţurile internetului.

3 gânduri despre &8222;Bacalaureat 2014&8221;

  1. :)) imi place ultima fraza.

    Cam da. Ei mereu se asteapta la altceva, dar niciodata la ce le pica. E o materie de bac…ok, trebuie invatata cap – coada. E o binecuvantar Eminescu in comparatie cu un simbolist, si ei nici macar nu realizeaza.

    La uman… da si nu. Nu am vazut inca subiectele dar era destul de clar ca acolo trebuie sa fie ceva mai greu, pentru ca studiaza intensiv romana.

Lasă un răspuns

