Delicii #1

Toţi care mă cunosc se miră cum pot să mănânc atât de multă ciocolată. Mie mi se pare ciudat să te rezumi la un singur rând.

Tema de azi: ediţiile de vară de la Heidi.

Anul trecut au fost aşa:

1001815_542229509159511_100871459_n

Anul acesta avem, în ordinea preferinţelor:

India. Ciocolată cu mango, caju şi cardamom.

DSCN3187

A fost preferata mea, este dulce şi se simte foarte mult gustul de mango. E o combinaţie interesantă, după cum mă aşteptam deja de la Heidi.

DSCN3189

În mod surprinzător anul acesta ciocolata albă a depăşit-o pe cea amăruie. Migdalele şi smochinele au făcut ciocolata crocantă şi foarte, foarte bună.

DSCN3188

Ciocolata Thailand este foarte răcoroasă datorită grapefruitului. Dar nu a reuşit să întreacă ciocolata cu sare neagră care are gustul cel mai interesant pe care l-am încercat până acum.

Mi-am făcut testul disponibil pe site-ul lor şi mi-a ieşit că sunt călător cultural ( nimic surprinzător aici) şi că mi s-ar potrivi Anatolia.

Lasă un răspuns

