Raport săptămânal #2

În această săptămână am reuşit să termin patru cărţi, din păcate de două ori mai puţin decât în precedenta.

Ultima oprire, Rusia este un roman plin de poveşti, o excursie pentru descoperirea caracterului rus. A primit patru stele pe Goodreads.

 

tn1_ultima-oprire-rusia-c1

Onoare mi-a plăcut foarte mult, aş zice chiar mai mult decît Bastarda Istanbulului. Subiectul: un tînăr îşi omoară mama pentru că aceasta ieşea cu un alt bărbat, iar ruşinea se aşternuse asupra familiei.

DSCN3035

Nu merita mai puţin de 5 stele pe Goodreads.

Carlos Ruiz Zafon are ceva care mă atrage, deşi genul abordat de el nu îmi este chiar potrivit. Umbra vântului are ca subiect o carte găsită de Daniel în Cimitirul Cărţilor Uitate care face legătura între trecut şi prezent, între secrete, crime şi adevăr. 5 stele, evident.

 

DSCN3034

 

Cu această carte m-am chinuit cam trei zile, e scrisă prost, are un subiect stupid şi o acţiune neverosimilă. O singură stea pe Goodreads.

 

DSCN2948

 

Mai raportez 200+ pagini citite din volumul 5, În căutarea timpului pierdut.

1608871_711787645520810_1130366897_n

 

Am crezut că în această vară voi avea suficient timp pentru citit, dar planurile mele au fost date peste cap, nu am apucat să fac recenzii pentru cărţile citite şi nici nu voi mai avea atât de multe lecturi de raportat. Partea bună e că la 200 de Like-uri pe pagina blogului voi începe un concurs, butonul vă stă la dispoziţie.

Lasă un răspuns

