Am plăntuţa mea

V-am spus pe pagina de Facebook a blogului că am primit plăntuţa de la Silan, care arată aşa:

DSCN3198

Provocarea constă în grija nemărginită faţă de această floare pentru a o ţine în viaţă pentru minim 8 săptămâni. La final, bloggerii care îndeplinesc condiţiile pot câştiga o vază personalizată.

Eu sper să ajung la acest termen şi să-l depăşesc, mai ales că beneficiez de o mamă iubitoare de flori, posesoare a peste 50 de specimene de la care am primit deja câteva sfaturi.

 

DSCN3199

 

Raportez două flori

DSCN3200 DSCN3201 DSCN3202

 

un boboc ce e pe cale să înflorească şi alţi patru care momentan sunt închişi.

DSCN3203 DSCN3204

 

Mă bucur că un boboc a început să se deschidă, înseamnă că sunt pe drumul cel bun.

Pe săptămâna viitoare, când sper să am mai multe veşti bune legate de plăntuţa mea. Nu în ultimul rând, mulţumesc, Silan! A fost o surpriză foarte plăcută!

2 gânduri despre &8222;Am plăntuţa mea&8221;

Lasă un răspuns

