Povestea părului ce refuza să strălucească

Dacă s-ar organiza un concurs pentru cel mai încăpăţânat personaj, titlul ar fi câştigat cu siguranţă de părul domniţei. Oricât de mult ar fi insistat ea, cu orice l-ar fi ademenit, cu oricâte tratamente l-ar fi răsfăţat, acesta refuza categoric să strălucească. Nu voia şi pace! Numai noi ştim câţi oameni s-au perindat pe la palat pentru a-l convinge să renunţe la această atitudine nefericită, să îi distragă atenţia în timp ce scoteau un spray de strălucire. Părul cel viclean îi depista imediat şi îi pedepsea fără milă. Sper că înţelegeţi gravitatea situaţiei , domniţa apărea la baluri în rochii fabuloase, cu diamante împodobindu-i gingaşele urechi, încălţată în cei mai eleganţi pantofi din regat. Şi-acum începe actul I al tragediei: un păr tern, uscat,  atât de încurcat că nici cei mai mari maeştri ai şahului n-au putut să-l rezolve. Podoaba capilară parcă dorea cu tot dinadinsul să îi alunge pe toţi pretendenţii ce visau să o strângă pe domniţă în braţe în timpul dansului.

De multe ori, domniţa era găsită plângând sfâşietor în pat, strângând cu toată puterea pernele regale şi cutremurându-se în suspine. Nimeni nu o va iubi vreodată, nu se va putea bucura de un cămin primitor alături de dragostea vieţii ei. Întreg regatul suferea pentru ea, o fată atât de frumoasă şi prietenoasă nu merita să aibe o astfel de soartă şi un păr neiertător.

Când nimeni nu mai avea nicio urmă de speranţă, la castel sosiră patru personaje pline de curaj, demne, cu ţinute impozabile. S-au înregistrat sub numele D’Uscător, Plachos, Ondulatomis şi Periathos. Nimeni nu îi mai vazuse prin regat sau prin împrejurimi, nu aveau nicio idee legată de scopul acestei întâlniri. Interesul poporului crescu când aceştia au cerut să fie aduşi în faţa domniţei pentru a avea o discuţie privată cu părul nerăvaş. Oare ei nu ştiau că toţi au eşuat să obţină strălucire?

HPS920_00-APP-global-001

– Domniţă dragă, dă-mi permisiunea de a-ţi săruta delicatele mânuşiţe. Numele meu este D’Uscător şi am venit să îţi fac părul să ajungă pe culmile strălucirii, când vei ieşi prin regat soarele va păli în faţa ta, iar bărbaţii se vor lupta pentru a-ţi obţine mâna!

– Mă faceţi să roşesc, stimabile muschetar. Mă bucur că doreşti să îmi oferi serviciile tale, dar din păcate morocănosul ce mă însoţeşte refuză să mă facă frumoasă…

– Chiar aşa! Afară! Auzi, strălucire… Câtă cutezanţă să îmi apari în faţa firelor! Străjeri!

– Lasă-l să vorbească, dacă eşti sigur că nu are şanse de reuşită nu ai de ce să îl alungi.

– Of, femeile astea! Văd un tânăr cât de cât chipeş şi gata, nu mai poţi discuta cu ele!

– Nu simţi că atunci când eşti uscat după baia aromată a domniţei, eşti tratat foarte agresiv?  Parcă s-ar bucura să te distrugă bucăţică cu bucăţică. Ei bine, cu mine nu se va întâmpla niciodată aşa ceva! Eu împiedic supraîncălzirea ta şi mă asigur că niciun fir nu este deteriorat. Dacă nu eşti convins că ai nevoie de mine, dă-mi voie să îţi spun că folosesc ioni pentru a mă asigura că arăţi minunat!

– Nu ştiu ce să spun, domnule, mă simt cam agresat, dar tot te-aş refuza! Nu vreau să arăt strălucitor, îmi este bine aşa cum sunt!

HP8654_00-APP-global-001

-Poate ar trebui să discut şi eu cu el! Periathos sunt şi sunt încântat să te transform într-un păr mătăsos, în timp ce îţi creez onduleuri naturale. Câteva mişcări şi eşti gata să străluceşti! Domniţă, te asigur că vei atrage toate privirile fără a depune aproape niciun efort, voi face eu toată munca grea. În plus, volumul e punctul meu forte!

– Trebuie să mărturisesc că îmi plac onduleuri domnişoarelor de pe aici, dar nu ştiu, of, voi doi, mi-aţi intrat în inimă şi nu mai vreţi să ieşiţi! Îmi doresc atât de mult să vă alung şi nu pot!

HPS930_00-A1P-global-001

-Această dorinţă va dispărea cât ai zice Plachos! Am plăci flexibile ce se asigură că niciun fir de păr nu va cădea pe front, iar căldura va fi distribuită uniform şi astfel voi fi eficient, delicat şi absolut necesar! În zece secunde sunt gata să te răsfăţ, să te fac să arăţi cum nu ai mai fost vreodată.

– Chiar am nevoie de tine şi sper ca el să înţeleagă că îi doresc doar binele!

-Da, domniţă, intenţiile îţi sunt curate şi cei trei muschetari chiar par de treabă, dar parcă nu sunt în totalitate convins…

HP8619_00-A1P-global-001

– E timpul pentru Ondulatomis! Am auzit că urmează un mare bal, aici, în palat, sunt sigur că domniţa a pregătit cele mai fine rochii şi cel mai sclipitor colier! Probabil că vă doriţi nişte bucle impecabile care să vă pună părul în valoare, nimic mai simplu de oferit! Sunt chiar aici să mă asigur că totul merge cum trebuie şi că niciun incident arzător nu se întâmplă pe parcursul turei mele!

– E doar părerea mea sau ai capitulat în faţa celor patru muschetari? Simt că vrei strălucire, atenţie şi răsfăţ, cât de mult am aşteptat acest moment!

– Adevărul e că abia aştept să îi încerc, îmi imaginez ce bine voi arăta la bal! Voi cuceri inima tuturor!

 

Dacă s-ar organiza un concurs pentru cea mai frumoasă podoabă capilară, titlul ar fi cu siguranţă câştigat de domniţă. În acea seară de bal, nu numai că a avut un păr strălucitor şi o ţinută de vis, ci a câştigat şi inima celui care va fi alături de ea toată viaţa. Totul e bine când se termină cu gama de îngrijire de la Philips. (click aici)

Philips-Logo

Un gând despre &8222;Povestea părului ce refuza să strălucească&8221;

Lasă un răspuns

