Sinuciderea fecioarelor

DSCN2948

Din păcate, în ultimul timp am fost cam prinsă cu competiţia Orkestra şi am rămas în urmă cu recenziile, principalul obiectiv al acestui blog. Nu am mai suportat această situaţie aşadar am revenit!

Revin cu o carte care nu mi-a plăcut deloc, nu am înţeles personajele, nu le-am înţeles gândirea şi nu pot să accept că unii oameni au crezut că este genială. Sună dur, dar nu pot. Nu are nimic bun în ea. Răutatea mea nu s-a oprit aici şi le-am povestit celor care m-au întrebat ce citesc şi cum mi se pare cât de prost scrisă e. I-am convins pe toţi.

Pentu început, aveam nişte aşteptări legate de ea, credeam că cele cinci fete se vor sinucide la începutul romanului, iar băieţii vor afla ulterior  câteva lucruri despre viaţa lor, cu accente filozofice, poate şi o discuţie interesantă pe tema sinuciderii. Ceva care să mă surprindă!

Ce am primit în schimb: câteva ore pierdute. Cred că două. Avem prima fată care se sinucide şi nimeni nu ştie de ce, nişte băieţi de-a dreptul obsedaţi care le urmăreau pe fete şi îşi doreau din suflet să se apropie de ele, care făceau gesturi incredibil de stupide precum căutatul în gunoiul familiei pentru a găsi lucruri de mirosit, apoi o petrecere. Lucrurile au devenit de-a dreptul insuportabile din acest moment şi cu greu m-am convins să merg mai departe cu cititul. Nu se va mai întâmpla, promit! Cele patru merg la o petrecere, se sărută cu obsedaţii, iar una dintre ele întârzie, apărând acasă cu vreo 2-3 ore mai târziu decât ora stabilită. Asta este partea care m-a depăşit cu totul, după întârziere cele patru fete sunt „prizoniere” în casă, sunt obligate de către părinţi să renunţe la şcoală, aceştia ( nici ei nu erau prea sănătoşi) demisionează şi nimeni, nimeni nu mai iese din casă, se adună mizerie, iar ei mănâncă doar din conservele adunate până atunci. Deci, serios, nimeni nu mai iese din casă. Serios? De ce?

Apoi avem o parte de lălăială în care băieţii speră să ia legătura cu fetele, iar una din ele face sex pe acoperiş cu diverşi. Poftim? Sunt singura care nu vede nicio logică în aceste întâmplări? Când am ajuns la această parte pur şi simplu am dat cartea la o parte şi mi-am zis Ceee? Cum s-a ajuns la asta? Ce înseamnă? De ce încă citesc ? Plus alte cuvinte nu tocmai drăguţe datorate inutilităţii acestei cărţi.

Fericirea mea a ajuns la cote maxime când toate patru au reuşit să se sinucidă şi chinul s-a terminat. Finally. Nici acum nu am înţeles de ce au făcut asta, dar motivaţia sună ceva de genul ” e greu să ai 13 ani „. Mda. În aceste momente regret că nu fac recenziile pe Youtube pentru ca voi să  vedeţi reacţiile mele când vorbesc despre această carte.

Şi-acum câteva gânduri pe final:

* În mod normal, vă direcţionam spre Elefant pentru a vă cumpăra şi voi cartea dacă v-a atras recenzia mea, acum vă spun intraţi aici şi alegeţi o cu totul altă carte, una bună preferabil.

* Dacă v-a plăcut de mine rea, aveţi un buton de Like în dreapta şi aştept să mă mai citiţi. Urmează câteva recenzii pozitive, deci nu sunt mereu chiar atât de agresivă.

*Tocmai am aflat că un colet cu Lapte negru şi Supravieţuitor (cărţile alese de voi) vine spre mine.

*Nu uitaţi de concurs!

Un gând despre &8222;Sinuciderea fecioarelor&8221;

Lasă un răspuns

