Portalul ce te duce în cele mai frumoase zone

După ce am ieşit cu chiu, cu vai din sesiune şi al meu băiet a obţinut la fel de greu un concediu, am început căutările pentru o vacanţă frumoasă, caldă, în care să ne relaxăm şi să ne recuperăm forţele pierdute în lupta cu rutina.

Folosind Aplicaţia de Turism Intern pe smartphone-ul lui, am intrat în portal şi nu am mai ieşit de acolo câteva ore bune, aveam atât de multe alegeri de făcut, atâtea obiective ce ar putea fi vizitate şi atâtea poveşti ce încă nu au fost scrise.

large_poza-3922_5

La intrarea în portal, am găsit prima destinaţie atrăgătoare: Delta Dunării (click aici). Niciunul din noi nu a mai fost acolo până acum, ne doream să ne bucurăm de fiecare părticică din natură, să îi simţim liniştea şi perfecţiunea. Să ne pierdem prin faună şi floră, să ne întoarcem acasă obosiţi, dar cu un zâmbet pe buze.

Am aflat astfel că milioane de păsări din specii diferite ( 360 la număr) din Europa, Asia sau Africa vin să-şi stabilească cuibul în această zonă splendidă,  cu ceva noroc putem spera să prindem câteva cadre frumoase.

970447_543625725686556_1059939754_n 149299_543625342353261_774068058_n

Arhiva personală.

Portalul însă ne-a amintit de o staţiune dragă nouă, la care ne întoarcem mereu cu drag: Buşteniul (click aici). Amintirile noastre includ tiroliana în care abia am fost convinsă să mă dau, clătitele din centru cu ciocolată şi banane ( dacă ajungeţi acolo nu trebuie să le rataţi, sunt delicioase) şi bineînţeles, Cascada Urlătoare. Cea spre care îmi luam avânt în cea de-a doua poză.

Amândoi suntem iubitori de munte şi ne-am putea petrece ore în peisajul din stânga, admirând verdeaţa copacilor, jocul de lumini şi inspirând aerul tare.

1017302_622999461082515_1887738754_n Arhivă personală.

Ultima oară când am ajuns în Sibiu (click aici) a fost cu ocazia Anului Nou, când sute de luminiţe s-au aprins în Centrul Vechi. Nu cred că trece un an şi eu să nu fi ajuns de minim 2-3 ori pe aici. E un oraş drag mie tocmai datorită puternicii încărcături culturale, pot oricând găsi festivaluri de teatru, muzică, film, lansări de carte, în plus are muzee deosebite printre care Brukenthal, Muzeul de Istorie, Muzeul Satului şi unele din cele mai frumoase librării în care am intrat ( pont: Librăria Humanitas din centru, nu uitaţi că puteţi coborî în subsol).

După cum puteţi vedea, fiecare locaţie are farmecul ei şi cu greu o poţi alege pe una în defavoarea alteia. Am zăbovit ceva vreme în portalul turistic şi ne-am hotărât într-un final pentru Delta Dunării. Nu putem lăsa ca o zonă atât de cunoscută să nu fie umblată cu speranţe în suflet şi dorinţă de nou.

Dacă tot eram prin zonă, am căutat o destinaţie pentru anul următor când intenţionăm să părăsim ţara dacă rezultatele de la licenţa mea sunt satisfăcătoare şi admiterea la master cu succes. Un fel de răsplată pentru un an care va fi cu siguranţă greu. Pentru că în ultima vreme am o fascinaţie pentru Turcia şi cultura lor, m-a atras sejurul în Antalya. De altfel, acesta nu este singurul sejur oferit de PortalTurism, în funcţie de preferinţe puteţi alege Creta, , Rhodos, Corfu, Thasos, Bulgaria, Costa Brava, Costa del Sol, Mallorca, Tenerife, Dubai, Sicilia sau Coasta de Azur.

Nu mai puţin tentante sunt circuitele din  Germania, Austria, Italia, Franţa, Spania,Croaţia sau croazierele. Dacă nu sunteţi hotărâţi unde să vă adunaţi momente de neuitat, site-ul vă oferă un ghid turistic în care găsiţi orice informaţie doriţi despre cazare, destinaţie, obiective turistice.

Pentru a simplifica lucrurile, puteţi cumpăra biletele de avion online sau prin agenţii, astfel puteţi fi siguri că totul merge ca la carte şi nimic nu vă va tulbura liniştea în vacanţă.

Vă urez succes în găsirea unei destinaţii de vis şi o vacanţă cât mai frumoasă. Aştept să-mi spuneţi ce aţi ales, cum a fost, ce v-a plăcut.

4 gânduri despre &8222;Portalul ce te duce în cele mai frumoase zone&8221;

  1. Eu ma casatoresc in doua saptamani, si pentru luna de miere am ales cateva zile in Praga, apoi o saptamana in Mallorca. Sunt foarte multumita de alegere si astept cu nerabdare sa treaca evenimentul stresant si sa ne relaxam acolo 🙂

Lasă un răspuns

