Blogger în competiţie

Orkestra e o competiţie pentru bloggeri cu 61 de campanii unde cele mai creative articole sunt premiate. Participând la câteva dintre ele, am reuşit să creez poveşti, personaje care mi-au devenit foarte dragi. Mă bucur că două dintre ele au fost apreciate de juriu:

Sandalele în ţara Cutiidepantofi, unde am vorbit despre supersandale, alegeri şi o Femeie care ia deciziile

şi

La ceas de seară, unde am vorbit despre timp, despre oameni şi despre cea mai plăcută oră a zilei.

Eu vă propun să aruncaţi o privire pe articole şi dacă vă plac, mă puteţi ajuta să-mi măresc punctajul apăsând click pe linkurile din articole şi rămânând pe site minim 30 de secunde. Nu sunt linkuri de afiliat, ele vă duc direct fie pe site-ul Superpantofi.ro, fie pe site-ul celor de Watchshop.

Sper să vă placă cum scriu şi vă aştept să reveniţi de fiecare dată când aveţi poftă de cuvinte.

Pagina de Facebook a blogului: click aici. 

Mulţumesc frumos şi sper să vă revăd pe blog!

Lasă un răspuns

