Concurs: Câştigă un gel revitalizant pentru ochi de la Bellapierre

cosmetics-revitalizing-eye-gel-tenA sosit vremea pentru un nou concurs!

Premiu: Un gel revitalizant pentru ochi de la Bellapierre

Valoare premiu: 272 de lei

Ce face gelul: neutralizează radicalii liberi, elimină pungile de sub ochi, reduce ridurile şi stimulează sinteza de colagen.

Cât timp? Are efecte timp de 72 de ore după aplicare.

Cum arată? Foarte bine! Am primit şi eu un exemplar pentru testare aşadar vă pot spune că gelul vine într-o cutie elegantă, igienică, iar el are consistenţă uşor lichidă, se absoarbe rapid şi dă o senzaţie plăcută. Mai multe detalii peste o săptămână!

Cum îl veţi obţine?

Pasul 1

Like paginii mele de Facebook (click aici) şi a myFragrance.ro , sponsorul acestui concurs.

Pasul 2

Share public acestui articol

Pasul 3

Intraţi aici şi alegeţi un produs preferat

Pasul 4

Lăsaţi un comentariu de tipul:

Nume Facebook:

Link Share:

Produs preferat:

În momentul în care distribuiţi articolul, setaţi pe Public pentru a-l putea vedea şi eu. Linkul îl obţineţi după distribuite, apăsând pe timp (ex. Acum trei minute). Dacă aveţi dificultăţi, îmi puteţi spune în comentarii şi vă voi ajuta .

Perioadă concurs: 21 iulie-28 iulie.

Când voi aunţa câştigătorul: În cel mult trei zile.

Sper să vă înscrieţi în număr cât mai mare, eu am fost încântată să primesc gelul şi abia aştept să-l testez.

Mult succes tuturor!

19 gânduri despre &8222;Concurs: Câştigă un gel revitalizant pentru ochi de la Bellapierre&8221;

Lasă un răspuns

