Raport săptămânal #4

Săptămâna aceasta am reuşit să termin trei cărţi şi să mai înaintez cu una. Aproape mulţumitor, având în vedere că am lucrat pentru Orkestra.

Apropo de aceasta, mă ajutaţi dacă petreceţi minim 30 de secunde pe site-ul Elefant.ro sau/şi pe Watchshop.ro.  Acestea nu sunt linkuri de afiliat, ci doar o cerinţă a competiţiei.

Revenind la cărţi, prima citită a fost La capătul lumii şi în ţara aspră a minunilor. După cum am spus în recenzie, nu e cartea mea preferată de Murakami, dar a fost o lectură plăcută.

DSCN3031

 

Nu ştiu cum, dar în ultimul timp dau peste multe cărţi legate de Rusia, în raportul trecut vă spuneam despre Ultima oprire, Rusia, acum despre Dezgheţul şi Testamentul francez.

10531313_325060457650566_1351285484_n

Dezgheţul ne introduce în lumea ghioceilor, cadavre ce apar abia după ce se topeşte zăpada. În această Rusie, un avocat întâlneşte două femei frumoase şi intră astfel într-o spirală periculoasă.

DSCN3032

Mi-era dor de scriitura lui Makine şi am citit cu drag despre bunica Charlotte, despre dezamăgirile care ne sunt provocate de o ţară, despre femei şi descoperiri.

1608871_711787645520810_1130366897_n

Am progresat la În căutarea timpului pierdut cu aproximativ 150 de pagini. Nu ştiu dacă e ceva general, dar eu îl citesc pe Proust încet, cu pauze, cu reveniri şi plecări. Probabil doar amân sfârşitul celor 4000+ pagini.

Pe săptămâna viitoare!

 

Lasă un răspuns

