Top trei ceasuri favorite. Guess what?

Guess what time it is?

În ultimul timp am o fascinaţie pentru ceasurile elegante, cu model complex, aşa că azi vă voi face un top al celor mai frumoase trei modele de la Guess, toate găsite pe Watchshop. Alegerile sunt bineînţeles subiective, ba chiar m-aş bucura dacă aţi face propriul top şi l-aţi insera în comentarii.

Modele ceasuri

Avem un ceas sofisticat, cu brăţară albă şi orele afişate pe ecran. Este făcut din oţel inoxidabil, iar geamul e din cristal mineral.

Modele ceasuri Guess Al doilea model este de tip 2 în 1: brăţară şi ceas. Este delicat, fiind potrivit pentru o plimbare sau o ieşire în oraş. Îmi place mult cadranul mic, dreptunghiular.

Modele ceasuri

 

Acesta este unul din cele mai frumoase modele văzute de mine vreodată, are brăţara neagră, elegantă, un cadran plin de strălucire şi indicatori de timp simpli.

Pentru a vedea modelul puteţi apăsa pe imagini şi vă va direcţiona direct spre site, unde puteţi găsi multe modele inovative de ceasuri.

Acestea sunt propunerile mele, sper că v-au plăcut. Vă aştept din nou pe blog!

4 gânduri despre &8222;Top trei ceasuri favorite. Guess what?&8221;

  1. Cred că fiecare ceas Guess e deosebit în felul lui. Nu aş putea face un top 3, nici măcar un top 5. Sunt prea multe care îmi plac.

      • Foarte bine! Te felicit pt iniţiativă! Aşa mă bucur când văd că mai sunt fete (ca şi mine) care poartă ceasuri! Acum majoritatea le consideră demodate sau inutile (vorbesc din ce am auzit eu).

Lasă un răspuns

