Summer read-a-thon

Image6

M-am hotărât să particip la Summer read-a-thon propus de Anddeea din două motive:

1. Perioada aceasta este foarte aglomerată, am proiecte şi colaborări noi, plus trei competiţii pentru bloggeri în care sunt implicată, deci de ce să nu particip la încă un lucru? Mai ales că este strict legat de pasiunea mea pentru citit.

2. Am văzut multe provocări de acest gen la nivel internaţional şi încă nu mi-am făcut curaj să particip. Să începem întât în ţărişoara noastră şi-apoi mai vedem.

Obiectivele propuse sunt:

  • sa citesti o carte scurta (sub 200 de pagini)
  • sa citesti o carte lunga (peste 400 de pagini)
  • sa citesti o carte scrisa de un autor roman/sa citesti un clasic roman
  • sa citesti o carte pe care ai vrut sa o citesti de mult, dar de care nu te-ai apucat niciodata

Am câteva idei de cărţi în cap, dar probabil voi reveni cu un TBR cu câteva zile înainte de începerea maratonului de citit.

Sunteţi alături de mine?

2 gânduri despre &8222;Summer read-a-thon&8221;

Lasă un răspuns

