Revolta din dulapul cu haine

În dulapul cu haine era o agitaţie de zici că se pregătea o revoluţie, se auzeau tot felul de strigăte, de proteste şi câteva tânguieli. Despre ce o fi vorba? Să ne apropiem tiptil şi să tragem cu urechea:

-Aşa ceva nu se mai  poate! Mă simt groaznic, nu-mi mai vine să ies în lume.

-Mie-mi spui? Eu nu mai pot ieşi, sunt curată, parfumată cu cel mai bun balsam, am un model trăznet, dar, vai, sunt şifonată! zise Rochia Verde din Dantelă.

-Nici eu nu stau mai bine, mă simt ca şi cum aş fi fost în război, iar acum m-am întors acasă cu picioare lipsă, rănit şi fără vlagă, adăugă Perechea de Blugi.

-Nici nu ştiu cum am ajuns în halul ăsta. Oare când am început să mergem pe drumul cel rău?

-Să nu începem filozofii de acest gen, ştim foarte bine ce s-a întâmplat. Poate că pare nedrept şi înjositor, dar Fierul de Călcat nu mai e bun!

-Shh, făcu Tricoul Albastru cu Guler Polo ridicându-şi o mânecă! Vreţi să ne audă stăpâna? Ştiţi cât de mult ţine la acel fier…

-Nu are decât să renunţe la el, ieşim mai rău de pe masa de călcat decât cum eram în măruntaiele maşinii de spălat, după un program de o oră cu răsuciri, jeturi de apă, stoarcere, strângere. Ştiţi şi voi durerea. Chiar şi acolo e mai bine decât cu fierul ală vechi! strigă Rochia Albastră ca Marea.

-Asta aşa e, ne face mai mult rău decât bine. Dar oare stăpâna n-a observat încreţiturile de pe noi? Oare n-a văzut că deşi avem cele mai frumoase modele lumea o priveşte ciudat şi o critică?

-E imposibil să nu-ţi dai seama că ceva groaznic s-a întâmplat cu noi. În loc să fim fashion, suntem cârpe!

-Shhh, făcu din nou Tricoul Albastru cu Guler Polo. Nu folosim jigniri în această comunitate!

-Dacă nu se întâmplă repede ceva, eu plec! Fug de acasă! sări şi Fusta Mini.

-Iar vrea să fie în centrul atenţiei purtându-se ca o adolescentă rebelă, îi şuşoti Perechea de Pantaloni Office Cămăşii Crem ce se afla alături.

-Avem nevoie de un erou! De cineva care să aibă grijă de noi, care să fie atent să nu ne rănească, dar în acelaşi timp să ne calce cu măiestrie fără a lăsa o singură încreţitură în viaţă. Cineva sensibil, dar puternic. Cine să fie oare? se întrebă Sacoul Negru.

GC9222_02-IMS-ro_RO

-Aveţi nevoie de mine!

Toate capetele s-au întors spre cel care le-a vorbit aşa şi au început să-l studieze. Avea un aspect modern, părea un fier de încredere, dar poţi să ştii ce este de fapt?

– Cum poţi fi aşa sigur de ceea ce zici? Avem nevoie de un fier de călcat cu adevărat performant! Şi grijuliu!

-În maxim cinci minute veţi fi convinşi şi mă veţi ruga să rămân! Întâi mă voi prezenta, numele meu este PerfectCare Expert. Principala mea calitate este că pot călca orice tip de material fără a avea temperatura reglată, altfel spus dacă pic pe mâini neîndemânatice nici nu intră în discuţie să vă ard sau să vă dăunez într-un fel. Mă voi adapta materialului, fie dantelă, fie caşmir.

[Rochia Verde din Dantelă roşi uşor]

-Sunt cel ma rapid fier de călcat, pot fi folosit fără oprire pentru că îmi adaptez singur temperatura şi confer siguranţă. Aburul îmi este pregătit în maxim două minute, iar nivelul de apă poate fi completat oricând. Pun pariu că vechiul vostru fier se mişca mai încet ca un melc, dura mult până se încălzea, până se seta temperatura, iar din când în când probabil că stropea cu mai multă apă decât trebuie sau chiar lăsa urme lucioase pe voi!

-Chiar aşa e! Călcătul dura foarte mult la noi şi se desfăşura greoi. Să nu mai zic că efectele sunt aproape dezastruoase, doar ne vezi şi tu!

– Fiarele vechi de călcat sunt foarte greu de curăţat, se zgârie şi nu au o viaţă lungă. Eu am două avantaje: talpa premium SteamGlide ce glisează excelent şi sistemul anticalcar care îmi asigură ani buni!

-Parcă ne-ai trezit din coşmarul în care ne aflam! Dar cred că cel mai bine ar fi să te testăm şi-apoi să hotărâm dacă eşti de-al nostru!

–––––––––––––––––––––––––––––––––––-

A doua zi, stăpâna găsi toate hainele frumos călcate, aşezate frumos pe umeraşe şi un fier de călcat nou, cu un bilet alături. Pe bilet scria „Te rugăm!”.

Philips-Logo

 

6 gânduri despre &8222;Revolta din dulapul cu haine&8221;

Lasă un răspuns

