Summer read-a-thon TBR

M-am hotărât cu greu ce anume voi citi pentru read-a-thon.

Concluziile sunt:

Lapte negru- Elif Shafak îndeplineşte o carte pe care voiam de mult timp să o citesc

Prima dragoste, ultimele ritualuri- Ian McEwan –>o carte sub 200 de pagini (186)

Mi-a fost destul de greu să îndeplinesc această cerinţă, toate cărţile mele având peste 250 de pagini. De fapt, această carte conţine şi În aşternuturi, parte pe care am tăiat-o ca să mă încadrez în cerinţe. Dacă voi avea timp, o voi citi pe toată.

Dragostea în vremea holerei-G.G. Marquez are 478 de pagini, deci îndeplineşte cerinţa cu peste 400

Premiul- Silvian Florea este o carte de un autor român, îndeplinind cerinţa nr. 4

Dacă îmi va rămâne timp voi citi Fii şi îndrăgostiţi.

Vom avea în total minim 1268 de pagini într-o săptămână! Sună bine!

Fiţi cu ochii pe mine pentru următoarele articole, read-a-thonul începe pe 28.

2 gânduri despre &8222;Summer read-a-thon TBR&8221;

Lasă un răspuns

