Summer Read-a-thon- Update #1

lapte negru, elif shafak, recenzie

După cum ştiţi, azi a început Summer Read-a-thonul şi m-am hotărât să scriu primul update.

A fost o zi foarte bună de citit, am reuşit să îndeplinesc prima cerinţă de a citi un roman dorit de mult timp. În cazul meu, Lapte negru de Elif Shafak, o carte ce nu este scrisă în acelaşi stil cu Bastarda Istanbulului, ci este mai degrabă o privire aruncată asupra vieţii scriitoarei.

Voi reveni cu o recenzie imediat ce îmi permite timpul, acum însă am înaintat cu 344 pagini şi plănuiesc să mă apuc de Dragostea în vremea holerei.  Oricum, lucrurile par să meargă bine.

Dacă doriţi să fiţi la curent cu progresele mele, puteţi da Like paginii de Facebook a blogului sau să puteţi abona la noutăţi. Voi ce aţi citit azi?

Cărţile le am de aici.

Lasă un răspuns

