Plăntuţa mea- Săptămâna patru

10551912_327596167396995_1847207404_n

Am ajuns la jumătatea provocării lansate de Silan prin care trebuie să menţinem în viaţă un trandafir timp de minim 8 săptămâni.

Trebuie să recunosc că lucrurile sunt mai dificile decât credeam, am fost plecată timp de câteva (puţine) zile de acasă şi aparent plăntuţa mea a suferit de dor, iar petalele au început să îşi piardă prospeţimea. Am intervenit în forţă şi am mari speranţe că voi readuce la viaţă plăntuţa. E drept că a suferit şi din cauza căldurii, dar încerc să o protejez după posibilităţi.

Ne revedem săptămâna viitoare, sper că voi avea mai mult succes atunci!

2 gânduri despre &8222;Plăntuţa mea- Săptămâna patru&8221;

Lasă un răspuns

