Jocurile copiilor sau despre zona Cute

children-playing Sursă

Blogalinitiative nu încetează să mă surprindă cu tot felul de idei de campanii, cea de azi este desfăşurată la propunerea lui Constantin şi ne chestionează care e ultimul gest frumos făcut de noi, încurajându-ne în acelaşi timp să fim darnici, generoşi şi buni nu numai de Paşte şi de Crăciun, ci pe tot parcursul anului.

Eu m-am gândit să vă povestesc nu chiar Cel mai frumos gest al anului 2014 sau Filantropia pe înţelesul tuturor, ci o întâmplare pe care eu aş încadra-o în zona cute.

Eram pe drumul spre casă, după ce fusesem la cumpărături din Săptămâna Italiană cu prietenul meu. Mergeam noi frumos cu sacoşele pline, încercând să facem planurile pentru prânz, când auzim:

-Chiar nimeni nu vrea să cumpere de la noi?

Am localizat sursa, dezamăgirea provenea de la un băiat şi o fată care alergau după trecători încercând să vândă nişte pliante. Nu aveau succes. Bineînţeles că au venit şi la noi, cu entuziasm şi încredere, spunându-ne „ofertele”: aveau pliante la 20 de bani şi la 50 de bani. Aşa că ne-am hotărât să cumpărăm câteva pliante şi să îi încurajăm în ceea ce am observat mai târziu că era un joc printre copiii din cartier. Imediat ce au simţit gustul victoriei, copiii s-au dus la ceilalţi şi săreau în sus de bucurie că au făcut prima vânzare, arătându-le banii celor care nu i-au crezut. Am zâmbit şi am mers mai departe.

2 gânduri despre &8222;Jocurile copiilor sau despre zona Cute&8221;

  1. Jocurile copiilor sunt unele dintre cele mai frumoase lucruri de pe Pamant! Bine, atat timp cat nu depasesc o limita a decentei! Mie unul imi face o deosebita placere sa ii urmaresc cum se joaca impreuna si astept sa creasca si al meu, pentru a se integra in grupurile de copii.

    Iti multumesc mult pentru faptul ca ai raspuns la provocare!

Lasă un răspuns

